car policy

gebruiker28
Topic Starter
Berichten: 14
Juridisch actief: Nee

car policy

#1 , 22 dec 2016 22:23

ik werk sinds oktober als interim. ik zou vast contract in februari moeten krijgen. Ik kreeg ook bedrijfswagen . nu maand geleden heb ik ongeluk gehad . ik heb op iets gereden en mijn olietoevoer was kapot. ik ben ook niet meteen gestopt. ik wist eigenlijk niet wat er aan de hand was. nu daardoor is motor volledig kapot en garage vraagt 11.000€ om reparaties te doen. Verzekering komt er niet tussen en fleet zou mij verantwoordelijk stellen. nu ik heb nooit iets getekend van car policy en heb dit ook niet gezien. Wat kan the worst case scenario worden? Ga ik dit moeten betalen? ik wil mijn job niet verliesen en hoopte echt op vast contract maar vrees dat het nu een strijd gaat worden. Fleet zei me dat management me hierover nog ging aanspreken ten gepaste tijden?? wat betekend dit? ik heb enorm veel stress hierrond. heeft iemand hier al ervaring hiermee?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#2 , 22 dec 2016 22:56

Op wat ben je gereden?

gebruiker28
Topic Starter
Berichten: 14
Juridisch actief: Nee

#3 , 23 dec 2016 08:37

Weet niet juist, ik denk op een loszittend kasei in Brussel

Reclame

gebruiker28
Topic Starter
Berichten: 14
Juridisch actief: Nee

#4 , 23 dec 2016 08:39

Nu ze zeggen dt doordat ik ik niet onmiddelijk gestopt ben is de schade erger geworden en de motor kapot is.
Het is dan abnormal gebruik door de bestuurde, maar als een bestuurder dat niet weet? Je doet zoiets toch niet express...

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#5 , 23 dec 2016 09:44