integratie tegemoetkoming

antipolo22
Topic Starter
Berichten: 8
Juridisch actief: Nee

integratie tegemoetkoming

#1 , 12 nov 2016 22:08

Ik ben op medische contole geweest voor een integratie tegemoetkoming en heb 12 punten gekregen
maar nu hangt het nog af van mijn inkomsten of ik dit ga krijgen of niet en ze kijken ook of u de voorbije 10 jaar geen eigendom verkocht hebt nu in de voorbije 10 jaar zijn er 2 eigendomen verkocht geweest het eerste stond op mijn naam enkel dus ik heb dit verkocht maar mijn ex had recht op de helft van de winst er is zuiver na afbetaling van de lening 19100 euro overgebleven dus na deling heb ik nog 9550 euro ontvangen nu wat ik wou weten hoe weet die dienst van integratie tegemoetkoming wat ik ontvangen heb voor hoeveel dit huis verkocht is enz vragen zij iets op bij de notaris of ... ?
Niet dat ze zouden gaan rekenen dat ik 19100 euro winst gemaakt heb
Verder vanaf deze maand krijg ik maandelijks 130 euro mantelzorg ook word dit ook als inkomsten berekend als ze kijken naar mijn verdienste voor die integratie tegemoetkoming ?

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding