Hallo,
ik had eind 2024 een voorraad dienstencheques gekocht om nog een hele tijd door te kunnen. Nu kreeg ik recent de melding dat mijn voorraad ontoereikend is voor de betaling van nieuwe prestaties, waardoor ik eens gaan kijken ben naar mijn saldo. Bij nazicht blijkt dat ik er eind december nog er een 30-tal staan had maar dat deze vervallen zijn. En dat vervallen dienstencheques niet meer kunnen terugbetaald worden. Zijn er toch nog achterpoortjes om deze toch -al dan niet deels- terugbetaald te kunnen krijgen?
Het is natuurlijk mijn eigen fout, want doordat de prestaties automatisch bevestigd worden en mijn gevoel van "veiligheid" door mijn ruime voorraad, lette ik in de overvloed aan mails eigenlijk niet meer op de wekelijks binnenkomende standaard berichten over de dienstencheques en heb ik over de 2 meldingen in december "geldigheid van uw elektronische dienstencheques" gekeken (iets in de trant van "opgelet: uw dienstencheques vervallen", zou daarentegen wel duidelijker geweest zijn). Maar moest er een manier zijn om toch nog iets te recupereren dan hoor ik het graag. Je weet nooit dat er toch ergens een gaatje zit in de rechtsgrond...
Alvast bedankt.