kavels samengevoegd

Forumregels
Tips om snel goede antwoorden te krijgen

- Geef in het onderwerp duidelijk aan waarover het gaat
- Wees beknopt (hoe meer tekst, hoe minder groot de kans dat het gelezen wordt)
- Wees volledig (zaken achterhouden zorgt ervoor dat er onmogelijk juist geadviseerd kan worden)
- Let op grammatica en spelling
Moonklop1949
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

kavels samengevoegd

#1 , 09 feb 2025 23:50

Bij de koop van mijn appartement dit op 24-12 2020 is door de notaris in de koopakten vermeld de samenstelling van de kavels in 2004 echter er is in 2006 een wijzigende akte opgesteld waarin de wijziging van 30 app naar 28 app is , dit met een wijzigende stedenbouwkundige vergunning nieuwe plannen en de bij het kadaster vastgelegde situatie . Hier zijn de kavels samengevoegd en is dit niet langer kavels maar APP 04.05 . Van bij mijn aankoop heeft de syndicus de verdeling volgens de basisakte verdeeld dus over de 30 app waardoor ik elke rekening dubbel heb betaald en dit tot heden . Hij beweerd dat de kavellijst niet is aangepast ? ik heb hem bij het BIV aangegeven , daar is hij moeten voor komen maar heeft hij ook schriftelijk bevestigd dat de 2 kavels inderdaad waren samengevoegd waneer dat gebeurt was wist hij niet maar het was voor zijn aantreden al gebeurt . maar toch blijft hij beweren dat ik 2 kavels bezit ?

Sirkii

#2 , 11 feb 2025 10:22

Je bezit ook 2 kavels. ….

Reclame

Terug naar “Stel een vraag”