puberdochter komt al maanden niet naar moeder

Forumregels
Tips om snel goede antwoorden te krijgen

- Geef in het onderwerp duidelijk aan waarover het gaat
- Wees beknopt (hoe meer tekst, hoe minder groot de kans dat het gelezen wordt)
- Wees volledig (zaken achterhouden zorgt ervoor dat er onmogelijk juist geadviseerd kan worden)
- Let op grammatica en spelling
Kaleidoscope
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

puberdochter komt al maanden niet naar moeder

#1 , 03 feb 2025 16:20

Dochter komt al van 1/11/2024 niet naar mij. Waarom weten we niet echt, volgens haar heeft ze rust nodig. Vader heeft geen moment haar gestimuleerd om naar mij te komen. Ik ben naar politie gegaan en klacht ingediend en men gaat alles opstarten. Ze heeft ondertussen een nieuw nummer gekregen van haar papa weet dit via mijn andere 2 kinderen die wel komen naar mij. Nog steeds stuur ik steeds als ik hen ga ophalen volgens de regeling een mail naar papa dat dochter klaar moet staan, maar vorige vrijdag was zowel hij als zij niet thuis. Ik had hem hierop ook een mail gestuurd, maar de reactie is gewoon om mij volledig in de grond te boren. Ik wacht nu af tot VOS onderzoek komt en ik klacht kan neerleggen. Hij was met haar naar het CAW gegaan om bemiddeling op te starten, maar ik heb geen uitnodiging gekregen van het CAW enkel een WhatsAppbericht tussen de papa en de persoon, maar daar stond geen afspraak in enkel dat hij dit wil maar verder niets.
Ik tracht haar berichten te sturen maar totaal geen reactie hierop.
Dan krijg ik een mail terug waarbij hij totaal niet verantwoordelijk is voor deze breuk en dat dit mijn fout is. Dit is zo een psychologisch spel. Dochter had zelfs tegen mijn jongste zoon gezegd dat hij maar terug naar zijn moeder moest gaan en daarop had hij gereageerd het is ook uw mama. Daar reageerde zij op van och jong ga weg.
De jongens zeggen ook dat zij niet gaat komen omdat zij haar vrijheid heeft nu maar wat kan je nog doen.

Reclame