schade motor

Forumregels
Tips om snel goede antwoorden te krijgen

- Geef in het onderwerp duidelijk aan waarover het gaat
- Wees beknopt (hoe meer tekst, hoe minder groot de kans dat het gelezen wordt)
- Wees volledig (zaken achterhouden zorgt ervoor dat er onmogelijk juist geadviseerd kan worden)
- Let op grammatica en spelling
easyrider
Topic Starter

schade motor

#1 , 14 jan 2025 12:37

hoi kan er iemand mij advies geven over het probleem dat ik meegemaakt heb
het nl over volgende , ik ben in de zomer met mijn motor vrienden op rijs geweest en onderweg in panne gevallen .Geen probleem denk ik bel mijn pechdienst (axa) op, het is dan zaterdag 14,3 zo zij de motor komen halen of repareren .Wat na veel 5een6en gebeurd eerst was het 1 uurtje wachten dan kreeg ik bericht dat het direct niet ging lukken en enkel telefoons later na 8 uur wachten wordt ik eindelijk opgehaald dan is het al 10 uur s'avonds en moet ik nogmaals bellen naar verzekering want na vele beloftes hadden zij ook geen overnachting geboekt wel beloofd , er was dan afgesproken dat zij de motor s'maandag morgens naar dicht bijgelegen garage gingen brengen , ondertussen zit ik in het hotel en hebben mijn vrienden de reis zaterdag moeten verder zetten zonder mij , met eventueel de afspraak als de motor kan hersteld worden kom ik maandag achter aan, nu maandag krijg ik eerst bericht dat deze na de garage gedaan wordt wanneer ik vraag welke kunnen ze niet antwoorden , maandag avond krijg ik bericht dat ze geen tijd gehad hebben zo gezegd om de moto weg te doen van de verzekering , en dat ik dinsdag op de vlieger terug naar huis gedaan wordt en de motor later terug naar belgie moet gedaan worden door hun diensten naar de garage die ik opgegeven heb !! na 3 weken krijg ik bericht dat de motor werd afgeleverd in de garage , ok ik na het werk naar mijn garage wat blijk deze is daar niet?? ik gebeld naar verzekering zij bevestigen motor is daar wel degelijk afgeleverd , na aandringen gaan ze op onderzoek waar motor is, na paar dagen komen ze tot de vaststelling dat motor in een ander garage werd afgeleverd .Zij gaan er voor zorgen nogmaals een vervoer naar mijn garage , wat na een 14 dagen ook gebeurd . dan doet mijn garage de herstelling (gescheurde luchtfilter ), als deze bellen om te zeggen hij is klaar wil ik deze gaan oppikken en komen we tot de vaststelling dat ik niet meer kan schakelen ik roep de man van de garage en deze meld oei blijkbaar is deze voetsteun gebogen en gaan ze op onderzoek. nu blijkt dat ergens tussen de het takelen in duitsland en belgie en 2é maal mijn garage dat iemand de motor heeft laten vallen .
Ik bel naar verzekering zij gaan op onderzoek en melden na 14 dagen dat ze niet kunnen bewijzen wie van de 2 transporteurs de motor heeft laten vallen ? En dat ze dan ook geen vergoeding (kosten raming3400€) gaan vergoeden .Nu ik ook rechtsbijstand heb ook van axa had ik contact opgenomen zij melden mij wij gaan niets doen a ja axa tegen axa ?? dat ik dan maar zelf advocaat moet voorzien dat ze niet aansprakelijk zijn ?
nu is mijn vraag welke rechten heb ik nu en wat raden jullie mij aan in dit geval ??
thx

mava105
Juridisch actief: Nee

#2 , 14 jan 2025 16:44

Nooit een verzekering "Rechtsbijsand" nemen bij dezelfde maatschappij als uw andere polissen

Reclame

Terug naar “Stel een vraag”