déél 1 x-2010-2025

Forumregels
Tips om snel goede antwoorden te krijgen

- Geef in het onderwerp duidelijk aan waarover het gaat
- Wees beknopt (hoe meer tekst, hoe minder groot de kans dat het gelezen wordt)
- Wees volledig (zaken achterhouden zorgt ervoor dat er onmogelijk juist geadviseerd kan worden)
- Let op grammatica en spelling
claessensk
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

déél 1 x-2010-2025

#1 , 05 jan 2025 10:18

Beste lezers,

We zijn ondertussen al jaren verder sinds mijn uithuiszetting. Echter krijg ik dat gebeuren niet uit mijn verleden, het heeft een enorme inpakt gehad.
Die periode (18jaar)

Ik schatte het tot op heden onmogelijk om mijn ouders voor de rechtbank te dagen.
Nu zoals bovenstaande staat dat ik het niet uit mijn verleden krijg ik nog steeds sterk aanwezig, meer zelf ik zal aan de KULeuven rechten gaan studeren.
Ik claessensk (32jaar).
Er zijn 2, (3) redenen waarom ik rechten wil bestuderen. Ik heb namelijk al een diploma behaalt op jonge leeftijd. (A2 TSO, via Syntra Hier en daar wat persoonlijke info verwijderd -JurecaBE - moderator ).

Ik wéét dat je na je 18 uit het huis gezet kan worden, en ik wist dat mijn ouders dat ook weten.
M'n vader is namelijk Hier en daar wat persoonlijke info verwijderd -JurecaBE - moderator en moeder is Hier en daar wat persoonlijke info verwijderd -JurecaBE - moderator

Wat in name alles zo lang heeft laten aanslepen zijn de gesprekken met psychiaters.
Nu datum van 4januarie 2025, vraag ik alle medische dossiers op:

8 namen Hier en daar wat persoonlijke info verwijderd -JurecaBE - moderator (interneringstatuut).

Er wordt steeds gesproken over mijn verleden die zich telkens maar aandikt.
Mijn strafblad is Gas geven en jointjes roken, ik heb nog maar één keer een ongeluk gehad en deze was is mijn recht.

Ik heb véél te klagen over mijn ouders, maar dit vindt ik niet ok. het klagen.
blijkt dat dit moet om wat te bereiken.

Ik kwam onlangs op time-out wegens vermoede van drugsgebruik te Hier en daar wat persoonlijke info verwijderd -JurecaBE - moderator
daar kon ik rustig stukjes en beknopt mijn verhaal doen tijdens intrede. (wat al zeker een uurtje duurt, de beknopte versie.)
Voor mij moet het goed aanvoelen of ik zwijg.
Deze persoon x (assistent psychiater-een mentor-team-aanwezigen) noemde mijn uitleg "duidelijk psychotische verhaallijn aanwezig"
deze "x" komt uit het verslag dat je krijgt bij ontslag.
ik herinner mij de woorden nog dat ik het tegenantw moest geven dat het een last is dat ik kan dragen.
Wat klopt.

Over de benamingen in de DSM (diagnostic statistics manual) gesproken. Die mij al zijn toegewezen:
kan ik zeggen dat ik met heropname in december 2024 (wegens niet naleven van mijn voorwaardes)
vooruitgang heb geboekt in mijn ogen.
Ik wil namelijk een leven zonder medicijnen, en (het gene wat ik zei bij vertrek tegen personeel Hier en daar wat persoonlijke info verwijderd -JurecaBE - moderator is: ik vertrek pas vanuit Hier en daar wat persoonlijke info verwijderd -JurecaBE - moderator als het mij aanstaat.)
das was me gelukt.
Daar wéét mijn goede vriend van, hij staat in cc.

Aldus ik wijk af, maar u moet weten dat het ene samenhangend is met het andere.
Ze lezen mijn dossier en maken analyses en ik claessensk zeg de waarheid die eindelijk ook eens aanzien mag worden als de realiteit.

Over de nalatigheid;
Echter krijg ik dat gebeuren niet uit mijn verleden, het heeft een enorme inpakt gehad.
Die periode (18jaar)

Ik heb een relatie verloren
we hebben géén kind op de wereld kunnen brengen (woorden van mijn peter bij bezoek: dit is niet de juiste vrouw.)
en de lijst met gebeurtenissen is groot, ik zet gwn de meest pijnlijk op het web.
Voor mij was het mij opstraat zetten met mijn Honda Integra en voorliegen voldoenen.
Maar je staat tegenover:
Ik wéét dat je na je 18 uit het huis gezet kan worden, en ik wist dat mijn ouders dat ook weten.
M'n vader is namelijk Hier en daar wat persoonlijke info verwijderd -JurecaBE - moderatoren moeder is Hier en daar wat persoonlijke info verwijderd -JurecaBE - moderator.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW

#2 , 05 jan 2025 11:50

Wat is uw concrete juridische vraag hier?

ClaessensKevinRL

#3 , 05 jan 2025 16:12

https://juridischforum.be/viewtopic.php ... 08#p759760

Best maar één topic openen - want anders wordt het een zootje - JurecaBE - moderator.

Beste lezers,

Ik heb een streep getrokken door mijn gedachten.
Ik wil een procedure opstarten tegen mijn ouders en familie.

Ik ben uit het huis gezet op 18 jarige leeftijd (wat volgens mij) nog steeds wettelijk is en was.
Ik ben van 92'.

Echterlijk kan ik nu pas beginnen aan mijn voorbereiding want mijn ouders en famillie hebben onlangs pas gegevens aan me verleend ( zoals foto's en brieven van overledene en meer)
Veel van de familie is nog geheim.
ik ken pas recent de naam van mijn opa.
ik weet bv niet waar de hond begraven is.
Waarom dit waarom dat. (veel dus)
Er is veel nog in hun handen, mijn vader filmde alles.
(mijn vader en moeder zijn wel zéér respectvol over een taboe gesproken onderwerp)
Ik wil niemand zwart maken!
Zelfs via de psychiatrie vond ik geen rust.
(dit was méér omdat ik die stap moest nemen door ouders)
Hier en daar wat persoonlijke info verwijderd -JurecaBE - moderator
Al die jaren was een kwelling omdat de opvoeding sprakeloos was, moeilijk om beknopt samen te vatten.
misschien en daarom dat ik mij al die jaren niet kon verdedigen.
Er is zoveel te vertellen.

De vraag is, aanzien ik door hun nalatigheid een interneringsstatuut heb en hier blijven ze (psychiaters, persoonlijke ib's) kijken naar die medische verslagen. (en die basis van opname, UPC Hier en daar wat persoonlijke info verwijderd -JurecaBE - moderatorzijn dat ik toen niet thuis hoorde, hun mening).

Wat ik wel doe is doorzetten, ik heb recent alle voorgaande medische dossiers opgevraagd (dit weekend.)

Nu ik kan jullie zeggen dat ik géén vertrouwen meer heb in de psychiatrie.
Ook niet in psychologen.

Ik ben van zinnens om in september Rechten te studeren, ookal is dit totaal géén passie.
Ik zie dit als uitweg, contacten en waarheid blijven zoeken.

Jammer genoeg draait het om geld.
Ik wil dus een schadevergoeding of een bemiddeling van enkele familieleden.
Ouders hebben, blijkt huizen en ik moest sinds 18+ (geboren in 1992) leven van het OCMW, en dat met bewind voering, Moeder was er inderdaad één van en de eerste was persoon en goederen toen uitgesproken via vredegerecht te Hier en daar wat persoonlijke info verwijderd -JurecaBE - moderator.

De opvoeding (het studeren) ging via logopedie en buurvrouw.
Nooit hielpen ze, buiten aankopen, eten en tijdens vakantie boekjes geven om te studeren, alles was verplicht.
De verschillen tussen mijn broer en ik zijn zelfs zo groot (qua vertrouwen en vrijheid).
Ik heb eigen wagen moeten kopen en verzekering op eigen naam in 2010.
Ik had een Honda integra als tweede voertuig en werd op straat gezet, alles ging kapot (vrienden relatie familie werkgevers).
Ik heb mijn A2 Tso via leercontract syntra, ik ben een volwaardig carrosserie hersteller.
gediplomeerd hulp-mecanicien en heb mijn certificaat van hybride en elektrische voertuigen (mijn studies zijn wel onderbroken door, nogmaals een insgelijksheid met de psychiater).

Hoe en waar kan ik nog terecht?
Deze internering waar ik in wordt opgevolgd leer ik niets uit.
ze weet dat ik er stond, ze was echter te laat. (een geliefde)
Mijn plannen gaan nog steeds door, het is een groot geschenk.
En ik zit hier omdat ik een bejaarde knuffelde (na 30min gesprek) na dat ik ouderlijkhuis passeerde tijdens wandeling om te zien of ik nog wrok gevoelens had tegenover ouders.
Wat zei verklaarde is onecht verklaard (oudere dame), ze zei toen ze nog leefde, wat moet ik met een jonge doen van die leeftijd.
De logica?: medewerkers van de gemeente waar mn vader Hier en daar wat persoonlijke info verwijderd -JurecaBE - moderator, getuigde dat ik haar belaagd en aanrandde. (kussen in de nek en hand tussen billen).

Waarom meld ik dit, wel namelijk met al dat beeldmateriaal en foto's hadden mijn ouders kunnen opkomen voor me.
Ik geschat 6 scholen gedaan éér ik 18 werd.
dan nog niet gesproken over mijn verschillende jobs.
ze kennen mijn passwoorden en das over alles.

Het zijn toch mijn ouders?

Reclame

Franciscus

#4 , 05 jan 2025 16:22

Mee eens .
Wij kennen uw medisch dossier niet en dat hoeven we niet te weten.
Of u iets kan doen tegen collocaties( gedwongen opnames via vrederechter op o.a. tussenkomst politie en beslissing parket ) en internering ( via (straf) rechtbank meestal na een als misdrijf omschreven feit en met gerechtsdeskundige) en advocaat .
Gaat over feiten die op dat ogenblik een vermoeden geven dat er redenen zijn dat u een gevaar voor uzelf of voor de maatschappij bent.
Als u vrij bent of internering beëindigd wordt is steeds na een medische beslissing die door rechtbank bevestigd wordt.

Wat bedoeld u met burgerlijke aansprakelijkheid van wie?
Voor wat?

mava105

#5 , 05 jan 2025 16:57

Passwoorden kan je toch zelf aanpassen. Doe dat dan.

Terug naar “Stel een vraag”