Beste lezers,
We zijn ondertussen al jaren verder sinds mijn uithuiszetting. Echter krijg ik dat gebeuren niet uit mijn verleden, het heeft een enorme inpakt gehad.
Die periode (18jaar)
Ik schatte het tot op heden onmogelijk om mijn ouders voor de rechtbank te dagen.
Nu zoals bovenstaande staat dat ik het niet uit mijn verleden krijg ik nog steeds sterk aanwezig, meer zelf ik zal aan de KULeuven rechten gaan studeren.
Ik claessensk (32jaar).
Er zijn 2, (3) redenen waarom ik rechten wil bestuderen. Ik heb namelijk al een diploma behaalt op jonge leeftijd. (A2 TSO, via Syntra Hier en daar wat persoonlijke info verwijderd -JurecaBE - moderator ).
Ik wéét dat je na je 18 uit het huis gezet kan worden, en ik wist dat mijn ouders dat ook weten.
M'n vader is namelijk Hier en daar wat persoonlijke info verwijderd -JurecaBE - moderator en moeder is Hier en daar wat persoonlijke info verwijderd -JurecaBE - moderator
Wat in name alles zo lang heeft laten aanslepen zijn de gesprekken met psychiaters.
Nu datum van 4januarie 2025, vraag ik alle medische dossiers op:
8 namen Hier en daar wat persoonlijke info verwijderd -JurecaBE - moderator (interneringstatuut).
Er wordt steeds gesproken over mijn verleden die zich telkens maar aandikt.
Mijn strafblad is Gas geven en jointjes roken, ik heb nog maar één keer een ongeluk gehad en deze was is mijn recht.
Ik heb véél te klagen over mijn ouders, maar dit vindt ik niet ok. het klagen.
blijkt dat dit moet om wat te bereiken.
Ik kwam onlangs op time-out wegens vermoede van drugsgebruik te Hier en daar wat persoonlijke info verwijderd -JurecaBE - moderator
daar kon ik rustig stukjes en beknopt mijn verhaal doen tijdens intrede. (wat al zeker een uurtje duurt, de beknopte versie.)
Voor mij moet het goed aanvoelen of ik zwijg.
Deze persoon x (assistent psychiater-een mentor-team-aanwezigen) noemde mijn uitleg "duidelijk psychotische verhaallijn aanwezig"
deze "x" komt uit het verslag dat je krijgt bij ontslag.
ik herinner mij de woorden nog dat ik het tegenantw moest geven dat het een last is dat ik kan dragen.
Wat klopt.
Over de benamingen in de DSM (diagnostic statistics manual) gesproken. Die mij al zijn toegewezen:
kan ik zeggen dat ik met heropname in december 2024 (wegens niet naleven van mijn voorwaardes)
vooruitgang heb geboekt in mijn ogen.
Ik wil namelijk een leven zonder medicijnen, en (het gene wat ik zei bij vertrek tegen personeel Hier en daar wat persoonlijke info verwijderd -JurecaBE - moderator is: ik vertrek pas vanuit Hier en daar wat persoonlijke info verwijderd -JurecaBE - moderator als het mij aanstaat.)
das was me gelukt.
Daar wéét mijn goede vriend van, hij staat in cc.
Aldus ik wijk af, maar u moet weten dat het ene samenhangend is met het andere.
Ze lezen mijn dossier en maken analyses en ik claessensk zeg de waarheid die eindelijk ook eens aanzien mag worden als de realiteit.
Over de nalatigheid;
Echter krijg ik dat gebeuren niet uit mijn verleden, het heeft een enorme inpakt gehad.
Die periode (18jaar)
Ik heb een relatie verloren
we hebben géén kind op de wereld kunnen brengen (woorden van mijn peter bij bezoek: dit is niet de juiste vrouw.)
en de lijst met gebeurtenissen is groot, ik zet gwn de meest pijnlijk op het web.
Voor mij was het mij opstraat zetten met mijn Honda Integra en voorliegen voldoenen.
Maar je staat tegenover:
Ik wéét dat je na je 18 uit het huis gezet kan worden, en ik wist dat mijn ouders dat ook weten.
M'n vader is namelijk Hier en daar wat persoonlijke info verwijderd -JurecaBE - moderatoren moeder is Hier en daar wat persoonlijke info verwijderd -JurecaBE - moderator.