Ontevreden over notaris en zijn factuur

Forumregels
Tips om snel goede antwoorden te krijgen


- Geef in het onderwerp duidelijk aan waarover het gaat
- Wees beknopt (hoe meer tekst, hoe minder groot de kans dat het gelezen wordt)
- Wees volledig (zaken achterhouden zorgt ervoor dat er onmogelijk juist geadviseerd kan worden)
- Let op grammatica en spelling
kcaluwae
Topic Starter
Berichten: 6
Juridisch actief: Nee

Ontevreden over notaris en zijn factuur

#1 , 29 apr 2024 16:22

Mijn vader is vorig jaar overleden en wij zijn absoluut niet tevreden over de notaris die de nalatenschap heeft afgehandeld.
Hij heeft een factuur gestuurd die dubbel zo duur is als er afhankelijk was gezegd tijdens onze meeting.

Tijdens de afhandeling van de procedure was hij ook bijna niet bereikbaar.

Het dossier werd ook maar op het laatste moment afgehandeld waardoor er een aantal zaken zo maar snel snel zijn gebeurd.

Er zijn een aantal dingen waar wij achter hebben gevraagd en die nooit gebeurd zijn. Onder meer een gelijke verdeling rekening houdend met de inbreng.


Ik wilde er niet te veel energie insteken maar nadat de factuur dubbel zo duur was dan oorspronkelijk afgesproken, hebben we toch gevraagd vanwaar dit kwam.
Daar is nooit geen reactie op gekomen.

Ik heb er nog eens een reminder voor gestuurd en gezegd dat als er geen antwoord kwam binnen de 5 dagen ik contact ging opnemen met de kamer van notarissen.

Daar is ook geen antwoord op gekomen.
Pas toen ik een klacht heb gestuurd naar de kamer van notarissen is er nu een reactie gekomen waarin er gezegd wordt dat het dossier correct en netjes is afgehandeld en er volgens de barema's is gewerkt.

Wij zijn totaal niet tevreden.

Mijn vraag is, heeft het zin om deze factuur te betwisten of gaat daar alleen maar veel energie in kruipen. Ik heb natuurlijk niets op papier.

Alvast bedankt!

mava105
Berichten: 22301
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 29 apr 2024 18:16

Ik heb natuurlijk niets op papier.

Alvast bedankt!
Een weetje voor volgende keer.

Reclame

Terug naar “Stel een vraag”