Voorbeelden van dagvaardingen

Forumregels
Tips om snel goede antwoorden te krijgen


- Geef in het onderwerp duidelijk aan waarover het gaat
- Wees beknopt (hoe meer tekst, hoe minder groot de kans dat het gelezen wordt)
- Wees volledig (zaken achterhouden zorgt ervoor dat er onmogelijk juist geadviseerd kan worden)
- Let op grammatica en spelling
Arshia
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

Voorbeelden van dagvaardingen

#1 , 07 apr 2024 11:43

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar enkele verschillende voorbeelden van dagvaardingen, dit is voor een eigen project.
Dagvaardingen zoals Verkeersongevallen tot bedrijfsrecht, ik zou graag 1 of meerdere exemplaren van elk soort willen. Dit mag volledig geanonimiseerd worden.
Weet iemand waar ik deze kan vinden/kan iemand mij deze bezorgen aub ? Dit zou mij enorm helpen.


Arshia
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#3 , 07 apr 2024 14:42

Zijn er ook bedrijfsdagvaarding voorbeelden ? Zoals aandeelhouders die een overeenkomst niet nakomen of conflicten tussen bedrijven.

Of in het algemeen elk dagvaarding die kan voorkomen

Reclame


Arshia
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#5 , 08 apr 2024 07:29

Hmm, ik wil echt een voorbeeld van een dagvaarding die naar de partij zou "opgestuurt" worden (zoals het in praktijk word gedaan). Dit mag een PDF zijn of Word document maakt niet uit. Ik zoek minder naar "Hoe word een dagvaarding samengesteld" of "Wat kan er zorgen voor een dagvaarding". Maar meer naar hoe het eruit ziet in praktijk in elke sector/soort dagvaarding. (Dit mag ook volledig geanonimiseerd zijn)

lukasi
Berichten: 1151

#6 , 08 apr 2024 08:16

Als je nu zelf eens eentje uitwerkt en hier toont dan krijg ik het gevoel dat JIJ zelf de moeite er voor doet .
Er zullen hier wel forummers zitten die met plezier JOUW gemaakte fouten willen corrigeren

Arshia
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#7 , 08 apr 2024 08:32

Als je nu zelf eens eentje uitwerkt en hier toont dan krijg ik het gevoel dat JIJ zelf de moeite er voor doet .
Er zullen hier wel forummers zitten die met plezier JOUW gemaakte fouten willen corrigeren
@lukasi het gaat niet om mezelf, ik probeer geen dagvaarding voor mezelf samen te stellen. Dit gaat om een project waarmee ik bezig ben om het dagvaarding process te versnellen voor advocaten met behulp van AI/ nieuwe technologie. Ik probeer zoveel mogelijk verschillende soorten dagvaardingen te verzamel die AL uitgewerkt zijn.

Thomas_A
Berichten: 2335
Juridisch actief: Nee

#8 , 08 apr 2024 16:24

Beetje raar dat bijdragers op dit forum gratis zouden helpen voor de ontwikkeling van een commercieel product dat jij kan verkopen.

Een jurist zal hier zeker tegen correcte betaling aan willen meehelpen.

Marcus Aurelius
Berichten: 3814
Juridisch actief: Nee

#9 , 08 apr 2024 23:16

het lijkt me opportuun dat u dringend de volgende website leest: https://economie.fgov.be/nl/themas/inte ... t-internet
------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.

Franciscus
Berichten: 38616

#10 , 09 apr 2024 12:45

Kijk eens op de site van
ttps://www.larcier-intersentia.com/nl
Die Keure
Politea
Acco
enz

Terug naar “Stel een vraag”