probleem met verslaving eigenaar appartement in dezelfde appartementsblok

sergeva
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

probleem met verslaving eigenaar appartement in dezelfde appartementsblok

#1 , 17 apr 2023 20:08

Beste,
Sinds vorig jaar zijn wij eigenaar van een appartement op de 2de verdieping (hoogste verdieping) dat wij direct hebben kunnen verhuren.
Met de huurder zijn er geen problemen maar wel met de eigenaar en bewoner van het appartement op de eerste verdieping.
Hij is zwaar verslaafd aan ether wat een vieze doordringende geur geeft in gans het appartementsblok, hij is allemaal stoned en heeft volgens ons nog weinig benul van wat er zich in de echte wereld afspeelt, hij loopt rond met een flesje ether onder zijn neus.
Ik stel mij ook vragen over dat excessief gebruik , door al die etherdampen lijkt mij dit ook onveilig, dit is een explosief gas...als je een aansteker gebruikt in combinatie met al die dampen. De politie kan niets doen want ether staat niet op de opiumlijst dus er kan geen PV opgesteld worden. Heeft iemand hier goede raad ? Alvast bedankt.

bosprocureur
Berichten: 6857

#2 , 17 apr 2023 20:39

Vieze doordringende geur is qua burenhinder wat naar de overdreven kant.

Doet de syndicus niets ? Wat zegt de brandweer daarvan? Melding aan de politie van mogelijk brandgevaar, in combinatie met geur als burenhinder ? Hiermee zou ik niet langer wachten.

Franciscus
Berichten: 38599

#3 , 21 jun 2023 20:50

Elke keer als hij in de gemene delen bezig 101 bellen dringen politie en BW ter plaatse.
U kan niet weten of er geen ontploffingsgevaar is.
Als hij alleen maar loopt te roepen en tieren enkel politie voor lastig gedrag zeker als hij op deuren begint te slaan.

Reclame

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”