stockeren van paardentrailers op landbouwgrond

breynako
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

stockeren van paardentrailers op landbouwgrond

#1 , 05 dec 2022 20:01

Beste,

Ik had graag geweten of wettelijk is toegelaten om paardentrailers te stockeren in landbouwzone.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22258
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 05 dec 2022 20:18

Een paardentrailer is een aanhangwagen, voor het vervoer van dieren, en dus meer dan waarschijnlijk toegelaten,

breynako
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#3 , 05 dec 2022 20:40

Volgens wat ik terugvind is het verboden om aanhangwagens, mobilhomes en caravans te stockeren op landbouwgebied zonder vergunning van de gemeente.

Reclame

Likes
Berichten: 309
Juridisch actief: Nee

#4 , 05 dec 2022 20:47

Mensen die hier een vraag komen stellen waarvan ze (denken) het antwoord te weten. Ik blijf het bizar vinden

breynako
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#5 , 05 dec 2022 20:56

Is dit een antwoord op mijn vraag?

jef007
Berichten: 1681

#6 , 05 dec 2022 21:01

ik denk dat je toch wat meer duiding zult moeten geven voor een degelijk antwoord!!!

eylis
Berichten: 8840

#7 , 06 dec 2022 19:24

Ik vermoed dat poster meerdere paardentrailers wil stockeren op een (goedkoop) gepacht perceel. Nee dat mag niet. Alleen al vanwege het feit dat een landbouwperceel dient voor landbouw en niet om spullen op te parkeren. Dat er op/ naast een wei een trailer staat is geen probleem. Dat u er 10 zet op een wei, mag niet.

Terug naar “Milieurecht”