uitspraak

de Rik
Topic Starter
Berichten: 206

uitspraak

#1 , 21 jun 2022 10:37

Gisteren op 20 juni 2022 is mijn zaak behandeld bij de rechtbank van eerste aanleg en het vonnis word opgestuurd naar mij.
Dit begin september heeft de rechter geantwoord op mijn vraag.
De vakanie periode staat voor de deur en 2 maanden ligt het dan stil.
Nu stel ik vast dat de uitspraak is op 5 augustus aanstaande , dit gezien op de computer bij dossier.
Mijn vraag , waar en hoe kan ik de uitspraak op de computer zien? JUPORTAL of.......

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
de Rik
Topic Starter
Berichten: 206

#2 , 01 jul 2022 12:43

niemand?

Kali
Berichten: 762

#3 , 01 jul 2022 13:03

Gisteren op 20 juni 2022 is mijn zaak behandeld bij de rechtbank van eerste aanleg en het vonnis word opgestuurd naar mij.
Dit begin september heeft de rechter geantwoord op mijn vraag.
De vakanie periode staat voor de deur en 2 maanden ligt het dan stil.
Nu stel ik vast dat de uitspraak is op 5 augustus aanstaande , dit gezien op de coputer bij dossier.
Mijn vraag , waar en hoe kan ik de uitspraak op de computer zien? JUPORTAL of.......
Afhankelijk van welke rechtbank en Griffie wordt het vonnis oftewel via e-mail / J-BOX/Postduif verzonden. Dit is meestal ook niet dezelfde dag ... Met de Postduif kan dit mogelijk nog een aantal weken duren.

Online is dit (nog) niet raadpleegbaar.

De datum die u ziet staan is mogelijk een indicatieve datum die dan wordt aangepast. (Ikzelf heb een zaak die reeds 16/5; 17/6 en nu 16/9 voor uitspraak staat ...)

Reclame

de Rik
Topic Starter
Berichten: 206

#4 , 01 jul 2022 13:54

Gisteren op 20 juni 2022 is mijn zaak behandeld bij de rechtbank van eerste aanleg en het vonnis word opgestuurd naar mij.
Dit begin september heeft de rechter geantwoord op mijn vraag.
De vakanie periode staat voor de deur en 2 maanden ligt het dan stil.
Nu stel ik vast dat de uitspraak is op 5 augustus aanstaande , dit gezien op de coputer bij dossier.
Mijn vraag , waar en hoe kan ik de uitspraak op de computer zien? JUPORTAL of.......
Afhankelijk van welke rechtbank en Griffie wordt het vonnis oftewel via e-mail / J-BOX/Postduif verzonden. Dit is meestal ook niet dezelfde dag ... Met de Postduif kan dit mogelijk nog een aantal weken duren.

Online is dit (nog) niet raadpleegbaar.

De datum die u ziet staan is mogelijk een indicatieve datum die dan wordt aangepast. (Ikzelf heb een zaak die reeds 16/5; 17/6 en nu 16/9 voor uitspraak staat ...)
Ondertussen ben ik naar de Griffie van de rechtbank eerste aanleg te Hasselt geweest en via e-Mail word verzonden naar mij .
Wel de e-mail adres en persoonlijke zaken op papier genoteert , dit zou ongeveer 5 dagen na 5 augustus verzonden worden.
Het was een vrouwelijke medewerkster en zeer vriendelijk.
Nu met dit alles heb ik de lange weg afgelegt , ik bedoel , eerst vredegerecht dan hof v. beroep Turnhout en daarna Cassatie , nu hopen dat ik niet naar
tot straatsburg ga? kost mij ongeveer 5000€ voor Cassatie , ik had de advocaat bij da hof nodig. Het beroepsvonnis was totaal vernietigt bij Cassatie.

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”