Beklag CSR

Beuckelaers
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Beklag CSR

#1 , 21 feb 2021 10:37

Geachte,

Mijn CSR heeft haar onkosten en ereloon voor zichzelf toegeëigend op het moment wanneer ik geen inkomen meer had. Zo heb ik geen huurgelden noch rekeningen kunnen betalen Ook mijn leefloon heb ik nu meer dan een maand niet meer gehad. Rekening houdend dat ik een 5 jarig kind in co-ouderschap bij me heb en nog een kind in bezoekregeling. Ondertussen heb ik het OCMW ingeschakeld om mij financieel te kunnen steunen, wachtend op de bijeenkomst van het comité van het OCMW zit ik natuurlijk zonder geld. Deze comité zou voorkomen op 8 maart. Aankoop-bonnen zijn mij vanuit het OCMW ter waarde van €40,- meegegeven. Ik kan op deze manier noch voor mijn kinderen zorgen noch voor mezelf.
Kan u mij te woord staan voor mijn rechten en plichten te vrijwaren.


Met oprechte hoogachting

Beuckelaers

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
ongelukbelaagd
Berichten: 514

#2 , 23 feb 2021 10:54

Dit is schrijnend en ik hoop dat er iemand hier hulp kan bieden.
Geen geld hebben maar toch voor de kinderen moeten zorgen.
Niemand die deze persoon advies kan geven?

Marcus Aurelius
Berichten: 3814
Juridisch actief: Nee

#3 , 23 feb 2021 11:27

Ik vermoed dat u het hier heeft over leefgeld en niet over leefloon. Leefloon wordt immers toegekend door een OCMW.

Lees zeker http://www.eerstehulpbijschulden.be/sch ... g/leefgeld

Het is goed dat u contact heeft opgenomen met uw ocmw. Zij kunnen voor u bemiddelend optreden. Een OCMW kan steeds in samenspraak met uw schuldbemiddelaar een dringend voorschot toekennen.

Uw schuldbemiddelaar moet alleszins de regels van de schuldbemiddeling volgen.

Lees eens: https://economie.fgov.be/nl/themas/fina ... overmatige

Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden.
------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.

Reclame


Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”