Bpost

jean-marc
Topic Starter
Berichten: 45

Bpost

#1 , 01 jul 2020 20:25

ik heb een zending gedaan die ik heb laten verzekeren omwille van de prijs dat het waard was 250 euro vond ik dat ik dit toch moest doen en had het in een pvc buis gestoken en toen die bij die man aankwam heeft hij door de corona een paar dagen laten staan dat dat het moest gekleurd worden wat ik opstuurde ;
nu heeft hij die open gedaan en wat bleek ?! er was niets meer heel ineen de buis was geplooid nu als je op zo een buis gaat staan dan buigt die nog niet .
dus ik alle dingen bijeen verzameld en wat bleek door de corona was die niet altijd open en als ze open waren stond er een wachtrij van 20 man en de volle zon te wachten . dus ik 2 dagen later ernaar toe en toen moest ik dat enkel online dat indienen !!!!!
wat bleek als ik thuis was ? 2 dagen te laat en waar staat dat geschreven dat er maar geldig is voor één week ????
nergens niets van gevonden en nu ben ik van alles bezig om mijn geld terug te krijgen van iets wat zij stuk hebben gedaan ;
het laatste antwoord is dat zij tegen mij zeggen dat ik dit niet goed heb verpakt en dat ik daar verantwoordelijk ben .
nu moet ik zelfs gaan bewijzen dat wat ik verstuurd heb al niet beschadigd is .
hoe kan ik dat nu ? zei doen iets stuk van mij en laat dit verzekeren en dan kan je daar niet van genieten dus en nu moet ik bewijzen voorleggen .
ik heb die vraag ook andersom gezegd en ze gevraagd of zij de bewijzen kunnen voorleggen dat ze wel stuk waren en dan ben ik plots de zaken aan het omdraaien .
en wat kan ik nog doen omtrent dit probleem ?
weten jullie opties van deze zaken van Bpost ?
heb al vanalles gedaan zelfs de inspecteur op radio 2 ingelicht en daar is al iets van op de radio geweest .
nu kan ik nog testaankoop inlichten waar ik ook lid van ben maar dan zijn mijn opties op
wat vinden jullie wat ik nog kan doen ?

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding