Raad gevraagd ivm sociale woning verkopen of houden?

Kim___
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

Raad gevraagd ivm sociale woning verkopen of houden?

#1 , 27 jun 2020 11:32

Hallo allemaal.
Ik wil even jullie raad.
Wij hebben in oktober een sociale woning gekocht.
Deze ligt ik een wijkje maar een de andere kant (an de kant van onze living) ligt Een
Verbindingsweg. (3 meter van ons raam)
3 keer komen kijken en de straat leek rustig.
Toen we aan het werken waren was ook alles nog oké.
Tot we er gingen wonen...
ventilatie werkte niet, regenwaterput was leeg, chappe te hoog gelegd , scheur in bad, water wordt koud en warm..
dit allemaal na een heel gedoe opgelost.
Toen heeeeeel veel lawaai van de straat.
Wij horen de auto’s tot binnen Voorbij razen.. hebben Onze rooster al uit het raam gehaald. Dit is al beter maar nu komt het geluid door de spleet van de deur.
Wat heel veel stress geeft tussen ons..
worden soms wakker Snachts van de tractors en camions .
Nu had ik aan de gemeente platen aangevraagd voor tegen de straat te zetten, mag dit niet omdat dit wordt aanzien als een voortuin , enkel beplanting
Nu laat ik iemand komen voor voorzetrolluiken , moeten we dit ook aanvragen want misschien mag dit niet in een wijk!!!!
Nu spreken we van verhuizen aangezien dit de enige reden was om het geluid wat tegen te houden..
maar in ons contract staat dat je dan een boete van 20000euro moeten betalen tenzij je een geldige reden hebt.. en dan kopen zij dit terug over.
Sowieos dus geen winst en dan mogen we hopen dat we ons geld terug hebben
Dillemma... wij willen weer gelukkig zijn maar weten het allemaal niet goed wat we nog moeten doen.
Wat zouden jullie doen??
Ik wil nu nog er alles aan doen om het naar onze zin te maken maar dit kost dan weer veel geld en als het dan nog niet beter is wat dan? Dan is alles op...
wordt dit beter denk je?
De gordijnen zijn onderweg , ik wil sowieso voorzetrolluiken.. zou dit niet helpe? Er zou ook nog een dikke haag gaan komen...
Grtjs!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Kim___
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#2 , 29 jun 2020 22:10

Iemand ?

LeenW
Berichten: 12843

#3 , 29 jun 2020 22:13

Ik mis het juridische aspect van uw vraag een beetje?

Reclame

Terug naar “Kopen”