BETWISTING

zxcDeU
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

BETWISTING

#1 , 09 mei 2020 10:17

Geachte,
Deze overtreding betwist ik niet,maar in het verslag staat gemeld plaat nr 1-ECQ-585 en op het pv staat 1-EVQ-585 dit gezegd zijnde de overtreding is juist maar door dat de winkels niet open waren kon ik geen duplikaat van mijn originele nummerplaat laten maken dit was de eerste maal dat ik met een aanhangwagen reed die stond bij mijn zoon in zoersel die rijdt met de nummerplaat 1-AVS-189 welke ook op mijn naam ingeschreven staat en hij mag die gebruiken ik zal zodra de winkels open zijn een duplikaat laten maken .
Geachte met deze hoop ik op een beetje medelijden wij zijn namelijk beide gepensioneerd en komen normaal niet buiten maar ik moest dringend naar containerpark.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Oude Belg
Berichten: 3192

#2 , 09 mei 2020 10:50

Ik neem aan dat u toch minstens een soort nummerplaat ineen geknutseld heeft met karton en viltstift en dat gebruikt?
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

pouly
Berichten: 243
Juridisch actief: Nee

#3 , 09 mei 2020 12:06

Kan je eens duidelijk aangeven waarvoor je geverbaliseerd werd. We vermoeden wel iets maar een duidelijke uitleg is de basis.

Reclame

lukasi
Berichten: 1155

#4 , 09 mei 2020 12:47

Ik denk dat TS er van uitgaat dat JF een ombudsdienst is van de politie /rechtbank om klachten te behandelen.
Ik denk dat je beter bij de politiekorps het verhaal gaat doen of wachten op PV en daar je bezwaren op vermelden. Hier kan niets aan uitgeschreven boetes gedaan worden
Ik vrees dat je zal moeten betalen.

Sirkii
Berichten: 5434

#5 , 10 mei 2020 19:12

Als je een trekhaak hebt heb je toch een duplicaat van je nummerplaat. Waarom heb je anders een trekhaak. Ik heb jaren twee trekhaken gehad en vele colsonstripjes verbruikt om telkens de nummerplaat te wisselen. Met gerichte controles zouden ze veel boetes kunnen vangen ;-)

Trouwens, waarom moest je dringend naar t containerpark? Hier ligt alles gestapeld (Incl bouwafval van een lopende verbouwing) tot de containerparken weer genormaliseerd zijn. Ik ga geen uren aanschuiven ....

Je kan natuurlijk altijd proberen om t uit te leggen maar k kan me niet inbeelden dat een politierechter daar oren naar zal hebben. t Gaat over “maar” 116€ (bekeuring 2e graad)) zodat je mi beter betaalt en je traantjes droogt.

PS: duplicaten van nummerplaten kunnen on-line besteld worden ;-)

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”