Zijn alle voorwaarden uit een job offerte geldig indien ze niet allemaal in de arbeidsovereenkomst staan?

GuyB2
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Zijn alle voorwaarden uit een job offerte geldig indien ze niet allemaal in de arbeidsovereenkomst staan?

#1 , 27 mar 2020 12:18

Ik krijg van een potentieel nieuwe werkgever in 1 document een offerte (met bedragen voor loon & variabel loon) en aanhangend een arbeidsovereenkomst.

De offerte is ondertekend door de werkgever, er is een vervaldag voor de offerte vermeld, en wordt mij gevraagd zowel de offerte voor aanvaarding te ondertekenen alsook de bijgevoegde arbeidsovereenkomst te onderteken.

In de arbeidsovereenkomst staat er dat ik recht heb in deelname aan een variabel loonplan, zonder het bedrag van het variabel loon uit de offerte over te nemen.

Is de nieuwe werkgever dan gebonden aan het bedrag van het variabel loon dat in de offerte is opgenomen?

Met dank.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
father b
Berichten: 1576
Juridisch actief: Nee

#2 , 27 mar 2020 13:19

Een variabel loon met een vast bedrag ??
Staat er in de offerte een vast bedrag als variabel loon of een vast bedrag of % als deelname in het variabel loon ?
Hangt u deelname misschien af van productiviteit of omzet ?

Marcus Aurelius
Berichten: 3814
Juridisch actief: Nee

#3 , 27 mar 2020 13:25

Ben je zeker dat het hier om een "arbeids"overeenkomst gaat? Het lijkt me eerder een freelance-overeenkomst of een offerte van een zelfstandige.
------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.

Reclame

Terug naar “Andere”