Einde schuldbemiddeling

Dees72
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

Einde schuldbemiddeling

#1 , 30 jan 2020 10:22

Ik heb 7 jaar door mijn ex zijn zelfstandige activiteit in schuldbemiddeling gezeten. Deze is op 9/1/20 afgelopen. Maar tot op heden heb ik nog steeds niks gehoord van afsluiting door het gerecht.
Nu is mijn vraag, want ik krijg maar geen antwoord van mijn schuldbemiddelaar: ik heb ondertussen een loon gekregen (via schuldbemiddelaar), maar niet mijn volwaardig ondanks de afgelopen datum. Krijg ik het verschil nog bijgestort bij afsluiting van het gerecht, want de datum is immers verstreken. Want anders ben je immers langer dan 7 j aan het betalen. Bij het begin wordt er immers ook ne ganse maand ingehouden terwijl je niet op de 1e van de maand eraan begint.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 30 jan 2020 10:55

Daar moet nu nog eerst een vonnis zijn, wanneer dit gaat zijn dit kan weken duren enkel de schuldbemiddelaar en de griffie kan weten wanneer er een sluitings vonnis is
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”