Vraag

Knepke
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Vraag

#1 , 24 jan 2020 19:45

Ik,heb een vraagje over het kindergeld.
Ik en mijn ex hebben samen een dochter Van 4 , die week om week bij mij is en staat ook officieel bij mij ingeschreven.
Wij zaten ten tijden toen we nog samen waren in schuld bemiddeling , maar elk met onze eigen schuld.
Ik ben ondertussen uit de schuldbemiddeling maar Mijn ex niet ,maar het kindergeld komt nog steeds aan bij de schuldbemiddelaar en zou normaal in 2 worden gedeeld vermits we gedeeld omgangsrecht - JurecaBe - moderator hebben.
Ik heb gemerkt dat ik elke x een ander bedrag van kindergeld krijg van de schuldbemiddelaar en vond dit raar en ben gaan vragen hoe dat komt ,want ik heb het gevoel dat de schuldbemiddelaar niet eerlijk is tegen over mij.
Toen ik vroeg hoe dat kwam wilde ze mij hier over niet inlichten en stuurde mij door naar het kindergeld.
Ik heb een overzicht gevraagd van het kindergeld dat in 2019 is gestort om na te gaan of alles wel correct is verlopen,maar ook zij weigeren mij een overzicht te sturen omdat ik daar geen recht op heb omdat mijn ex nog in schuldbemiddeling is.Dus heb ik het via MIjN advocaat geprobeerd,maar ook haar weigeren ze een overzicht te sturen en schuld bemiddeling antwoord mijn advocaat niet eens.
Kan dit zo maar, mogen zij dit zomaar weigeren? Hoe kan ik nu na gaan of alles wel correct verloopt ?
Kan ik hier iets aan doen om zo een overzicht toch te bemachten ,desnoods via de rechtbank ?

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding