Krant nooit gekregen ook al werd die voordien voor 6 maanden betaald.

chrisdannymichiels
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Krant nooit gekregen ook al werd die voordien voor 6 maanden betaald.

#1 , 12 dec 2019 10:20

Mijn moeder verhuisde recentelijk van haar woonst naar een assistentiewoning. Het nieuwe abonnement starte op de dag van de verhuis, nl. 2 december. Ondertussen is het 12 december en heeft mijn moeder nog geen enkele krant ontvangen. Bij HLN zeggen ze dat dit volledig bij Bepost ligt en Bepost zegt dat het mis gaat bij HLN. Wat het ook is, het is vervelend en schandalig dat na 8 telefoontjes niemand dit geregeld krijgt. Mijn moeder is 88, iets minder goed te been en ze heeft sinds vele jaren de vaste gewoonte om in de voormiddag haar krant te lezen van voor naar achter. Ouderen zoals zij hebben nog enkel hun krant en tv om een deel van hun dag door te komen. Wie kan mij helpen? Wat kan ik hier nog voor doen buiten nakijken of alle gegevens correct zijn?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12826

#2 , 12 dec 2019 10:47

De krant is de verantwoordelijke, de overeenkomst is met hen. Laat u dus niet afschepen met dat de fout bij de post ligt, zij moeten zorgen dat het in orde komt en dat u gepaste compensatie krijgt.

bosprocureur
Berichten: 6854

#3 , 12 dec 2019 12:11

Ik heb ook zo'n abonnement afgesloten, onder de uitdrukkelijke voorwaarde dat die bepaalde krantenboer de krant dagelijks bezorgt.

Een kleine zelfstandige maakt ook fouten, staakt zo goed als nooit, maar die grote mastodont... :oops: :oops:

Reclame

Terug naar “Andere”