Waarde beslissing Magistraat

Artinius
Topic Starter
Berichten: 37
Juridisch actief: Nee

Waarde beslissing Magistraat

#1 , 11 dec 2019 13:04

Ik heb hier een een kopie van Openbaar ministerie met daarop een vermelde PV nummer. Er staat er bij beslissing Zonder gevolg waarde beslissing andere prioriteiten bij vervolging en opsporings. Wat wilt dit juist zeggen die waarde van beslissing is dit ernstig in dit geval of niet?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Ghentian
Berichten: 859
Juridisch actief: Ja

#2 , 11 dec 2019 13:17

Het parket vindt het niet belangrijk en seponeert ('zonder gevolg') wegens beleidsredenen (inzet van beperkt apparaat aan magistraten, men kan niet alles vervolgen en moet keuzes maken).
Een blote eigenaar heeft geen vruchtgebruik; een naakte eigenaar geen kleren.

Artinius
Topic Starter
Berichten: 37
Juridisch actief: Nee

#3 , 11 dec 2019 13:22

Ik ga er vanuit dat dit dan positief gevolg heeft voor mij? en schenden van rokersruimte welke gevolgen kan dit geven? Want ik heb 2 maand als student vennoot gewerkt in Horeca en die zaken zijn ook op mijn naam gekomen jammer genoeg

Reclame

Ghentian
Berichten: 859
Juridisch actief: Ja

#4 , 11 dec 2019 13:26

Als u slachtoffer bent, is het niet positief.

Als u verdachte bent, is het wel positief.

Geen gevolg wil zeggen: geen gevolg. Geen staartje. Voorbij.
Een blote eigenaar heeft geen vruchtgebruik; een naakte eigenaar geen kleren.

Artinius
Topic Starter
Berichten: 37
Juridisch actief: Nee

#5 , 11 dec 2019 13:41

Dossier van rokersruimte ligt nu bij Magistraat omdat paar keer zelf ben langs geweest om dit te vragen de medewerker van Parket zij zelf het is maar rokersruimte stelt ni veel voor. Hopen van dat dit geen grote gevolg zal geven

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”