Te gemoetkoming afgenomen

moesty
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Ja

Te gemoetkoming afgenomen

#1 , 10 nov 2019 15:29

Geachte
Ik hat mij willen richten tot jullie ik ben moeder en gehandicapt mijn inkomste is invaliditeit en een vergoeding van ziekenfonds hulp door derde mijn zoon is mindervalide en zijn inkomste is van personen met een handicap hij is 26 jaar en onbelast geruim 5 jaar kreeg ik een inkomste van 200 euro voor mezelf van personen met een handicap omdat ik mijn huistaken enz niet meer zelf kon nu op eens zonder uit het niets word mij dit afgenomen men zegt nu na een aantal foute beslissingen u zoon is 26 jaar en u heeft geen recht meer op dit bedrag u zoon is niet ten lasten meer voor ons wel voor andere diensten ...klopt dit ik vind dit zo raar ik blijf toch met mijn ziekte zitten wat heeft dit nu te betekenen graag een antwoord van jullue ik kan tot januari in beroep gaan beleefde groeten 🌷

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Marcus Aurelius
Berichten: 3814
Juridisch actief: Nee

#2 , 12 nov 2019 22:02

Beste, ingevolge samenwoonst met uw zoon wijzigt uw categorie van persoon met gezinslast naar samenwonende, cat. A. Hierdoor wordt uw tegemoetkoming ten laste van de FOD terecht verminderd. De beslissing van de FOD is dan ook correct. Een hoger beroep heeft dan ook absoluut geen zin.

Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden.
------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.

Reclame

Terug naar “Andere”