Zwarte lijst.

jimpy1962
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Zwarte lijst.

#1 , 12 sep 2019 20:30

Beste forum mijn probleem is dat ik BORG gestaan heb voor mijn zoon zijn auto lening.
Mijn zoon betaalde dan wel dan niet tot de bank mij een voorstel deed van vrijwillige inbeslagname.
Daar ik gescheiden ben en niet altijd op mijn zoon zijn doen en laten kon kijken is mij dit voorgesteld en heb ik in afspraak met de bank de auto VRIJWILLIG laten ophalen.
Nu bleken er veel kosten te zijn aan de wagen namelijk niet onderhouden en blutsen en builen enfin vernederend voor een nieuwe wagen.

Kreeg dan het voorstel van de bank om de kosten binnen een afgesproken tij d te voldoen en heb dan mij nieuwe auto moeten verkopen om toe te komen om zijn schuld te betalen.

Door deze oorzaak ben ik op de ZWARTE LIJST terecht gekomen en zou graag een andere wagen aankopen daar een oude auto 14 jaar gekocht had aangezien de omstandigheden.
Nu geeft deze auto de geest en ben op mijn bank gaan vragen voor een auto lening en kreeg negatief antwoord.
Is er dan geen mogelijkheid om vroegtijdig geschrapt te worden het gebeuren dateert van november vorig jaar.
Is het mogelijk om vroeger geschrapt te worden aangezien mijn wagen 14 jaar de gesst heeft gegeven.
Alvast bedankt K.JP.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
basejumper
Berichten: 4619
Locatie: Diest

#2 , 12 sep 2019 21:26

Beste

Neen.
Schrapping gebeurt niet zomaar a la tete du cliënt
Schrapping gebeurt 1 jaar na regularisering.
Uit zelfbeheersing groeit de Kracht.
Zelfkennis brengt ons tot Wijsheid.
Zelfvervolmaking leidt ons tot Schoonheid.

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#3 , 12 sep 2019 21:34

Als alle schulden 100% betaald zijn dan nog minstens 12 maanden eer je er af bent .

MAAR dit wil niet zeggen dat er banken gaan staan springen om je onmiddellijk al een lening te geven, dit is GEEN garantie voor een lening te krijgen .

Er bestaat niks om er vroeger er af te geraken !

Koop je een wagen voorlopig van een 500€
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

Terug naar “Bank & Beurs”