Kinderen

Sando29071970
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Kinderen

#1 , 18 apr 2019 07:56

Beste. Mijn kinderen worden al 3 jaar opgestookt door moeder en grootouders van moederskant na echtscheiding. Nu zijn ze ondertussen al 2.5 jaar geplaatst en durven ze nimeer naat mij toe te komen. Het is zelfs zo erg dat de rechter [NAAM VERWIJDERD] wist te vertellen op het kabinet dat de kinderen een euro in een potje moeten steken als ze papa of mijne naam durven uit te spreken. De moeder is alcoholist is al 17 keer afgekickt en hervald steeds.terwijl ze nu samen met een vriend een cafe uitbaat of daar helpt. De rekeningen van X (de insteling waar de kinderen zitten) komen maandelijks bij mij aan en ik moet die betalen omdat de kinderen hier zijn gedomicilieerd. In het vonis staat dat elks de helf moet betalen maar ze pataald niets en komt telkens terug bij mij aan. Nu moet ik 4 a 500 euro maandelijks betalen en ik mag of kan men kinderen niet eens zien. We hebben met alle gevraagt om contactverbod voor de grootouders zowel door mij en advocaat als de adhok en de consulente maar daar wil de rechter niet van weten. Het is op 3 jaar tijd van kwaad naar erger gegaan ook X trekt partij voor moeder terwijl ze maar 4 keer gezien hebben. Er veranderd niets in deze zaak alleen dat men kinderen slechter op school doen en in opstand komen tegen.mij en ik weet niet waarom. Wat kan ik hier aan doen ?

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding