Laptop in garantie hersteld maar wordt niet terug geleverd

Forumregels
Tips om snel goede antwoorden te krijgen

- Geef in het onderwerp duidelijk aan waarover het gaat
- Wees beknopt (hoe meer tekst, hoe minder groot de kans dat het gelezen wordt)
- Wees volledig (zaken achterhouden zorgt ervoor dat er onmogelijk juist geadviseerd kan worden)
- Let op grammatica en spelling
BernadetteH
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Laptop in garantie hersteld maar wordt niet terug geleverd

#1 , 09 jan 2026 10:01

Mijn (heel dure) laptop die ik bij een bekende nederlandse online shop heb besteld was stuk en moest hersteld worden. Ik heb extra betaald voor een koerier omdat ik wou dat het transport zo efficient mogelijk liep. Ik woon zelf in België.

Laptop is opgehaald op 30/11
Herstelling klaar op 10/12
Sindsdien zit ik te wachten op de teruglevering. Al 4 keer bericht gekregen dat ze hem gaan leveren, elke keer op de dag zelf berichtje van de koerier "sorry, we hebben het pakje niet ontvangen van de verzender". 1 keer heeft de koerier het wel in zijn bezit gehad en toen hebben ze de laptop weer terug naar de hersteller gestuurd in plaats van naar mij.

Al elke keer contact opgenomen met de klantendienst van de online winkel en elke keer als antwoord gekregen dat ik een paar dagen geduld moet hebben terwijl ze het uitzoeken. En dan begint het spelletje weer opnieuw.

Mijn geduld is op maar ik vraag me af:
- Wanneer is de redelijke termijn overschreden?.
- In de voorwaarden staat dat herstellingen uiterlijk 15 dagen mogen duren of ze betalen volledig terug. Herstelling was op tijd maar kunnen ze dan echt die levering tot in het oneindige rekken?

lukasi

#2 , 09 jan 2026 10:32

stop met bellen
stuur een aangetekende ingebrekestelling met eis tot levering binnen de 5 dagen

mava105
Juridisch actief: Nee

#3 , 09 jan 2026 16:39

En koop in het vervolg een goede laptop in een bakstenen winkel

Reclame

Terug naar “Stel een vraag”