Hallo, ik heb een éénmanszaak. Hiervoor heb ik een Telecom abonnement. Hieraan gekoppeld één gsm nummer. Door een fout bij de Telecom provider heb ik dagenlang (ondertussen 7 en still counting). geen mobiele data via mijn gsm: ik kan niet bellen, ik kan niet sms'en en ik kan wanneer er geen wifi is geen connectie maken met internet. Als freelancer is mijn gsm erg belangrijk: ik gebruik deze vaak als mobiele hotspot, heb contact met leads, prospects en klanten. Vaak heb ik geen wifi connectie ter beschikking. Wie me belt hoort het overgaan, waarna snel de verbinding verbroken wordt, zonder enige uitleg.
Hierdoor verlies ik inkomsten: ik mis opportuniteiten, ik moet noodgedwongen thuis blijven om geconnecteerd te zijn, ik kan geen gps gebruiken, noem maar op.
Voor mij is het duidelijk dat mijn bedrijf hier verlies aan lijdt. Ook de tijd die ik al pendeerde aan whatsapp communicatie met de provider wordt stilaan heel erg hoog.
Verder is het heel lastig om telkens een gsm van iemand te lenen om toch maar te kunnen bellen. De provider beloofde me 3 zaken wat support betreft wanneer ik het contract aanging:
1. 24/7 support -- nu wacht ik soms tot 19 uur op een volgende reactie.
2. Eén expert voor mijn probleem -- ik heb ondertussen contact gehad met minstens 16 verschillende medewerkers en 2 verschillende chatbots.
3. Op de manier die de klant het beste uitkomt. -- te pas en te onpas wordt me gevraagd om te bellen naar verschillende diensten (hiervoor moet ik dus een gsm van iemand anders (kunnen) lenen).
==> Mijn vraag: Welke compensatie zou ik kunnen eisen van mijn provider en op welke manier pak ik dit best aan?
Alvast bedankt!