Ik woon in een appartementsblok van 4 woningen.
Onze bovenburen zijn drugs- en drankverslaafd ... met alle gevolgen.
veel nachtelijk lawaai, geweld, onze auto, s beschadigen enz...
Ook is vaak de politie en ziekenwagen moeten komen.
Bij elk voorval hebben mijn buren en ik dit gemeld bij de huurmaatschappij en/of de politie.
Ook nummerplaten van wagens, of mensen die er over de vloer kwamen.
De huurmaatschappij gaf ons een klachtenformulier wat we ook ingevuld en terugbezorgd hebben..
Ondertussen hebben de bovenburen op één of andere manier vernomen dat ze uit huis worden gezet..
Hier was veel opluchting maar gisteren kregen de bovenburen ook nog een kopie van ""alle mails van klachten en frustraties die mijn buren en ik naar de huurmaatschappij hadden verzonden"".
Uiteraard zijn die bovenburen nu ontzettend boos op ons, want door onze schuld moeten ze verder op straat leven.
Volgens hun krijgen ze geen woning meer van het OCMW, want eerder hadden ze nog een uithuiszetting gehad. .
Mijn vraag,... het is ons nog niet duidelijk wie de mails heeft verzonden, het was aangetekend verzonden.
De huurmaatschappij ging dit nu navragen bij hun advocaat, zij denken dat dit het verzoekschrift voor uithuiszetting was.
Als dat zo is, mogen ze dan die mails wat wij naar de huurmaatschappij hadden verzonden zomaar overmaken aan onze bovenburen?
Moet u weten dat mijn buren en ik ons niet meer veilig voelen. want in de mails waren ook namen van andere drugsverslaafden genoemd.