Verplicht telefoon van het werk

Forumregels
Tips om snel goede antwoorden te krijgen

- Geef in het onderwerp duidelijk aan waarover het gaat
- Wees beknopt (hoe meer tekst, hoe minder groot de kans dat het gelezen wordt)
- Wees volledig (zaken achterhouden zorgt ervoor dat er onmogelijk juist geadviseerd kan worden)
- Let op grammatica en spelling
pho450
Topic Starter

Verplicht telefoon van het werk

#1 , 17 jan 2025 10:03

Kan mijn werkgever me verplichten om een telefoon van het werk te nemen?
Ik heb al enkele jaren een telefoon (met abonnement) van het werk, dit puur als extra-legaal voordeel, ik gebruik hem bijna nooit voor het werk. Dit is een basis model + ik heb de optie om bij te betalen voor een high-end telefoon (keuze uit 2 modellen). Uiteraard betaal ik hier ook de verplichte VAA op.
Eigenlijk hoef ik die telefoon van het werk niet en wil ik mijn eigen telefoon kiezen en gebruiken en dus uiteraard de VAA niet meer betalen. Mijn werkgever biedt deze optie echter niet aan.

CityBird

#2 , 17 jan 2025 11:23

Je steekt toch gewoon de SIM van dat ding in je eigen telefoon en klaar is kees. Waar zit het probleem?

Blaatpraat

#3 , 17 jan 2025 11:33

Je steekt toch gewoon de SIM van dat ding in je eigen telefoon en klaar is kees. Waar zit het probleem?
Probleem zal hem zitten in het feit dat TS VAA dient af te staan richting de fiscus in deze.

Reclame

pho450
Topic Starter

#4 , 17 jan 2025 11:47

Het gaat inderdaad over die VAA, maar het is ook een beetje een principe kwestie. Het is gewoon zonde om een splinternieuwe telefoon gewoon in de kast te leggen.

Terug naar “Stel een vraag”