Bijna 3j woon ik in een woning waar alles beschimmeld,van potten ,pannen,kleding,schoenen kortom alles.verschillende malen huisbaas daarop aangesproken,doch zonder succes,kwam ook niet opdagen in vredesgerecht,in januari 2024,begaf het verwarmingstoestel het ,k'heb er geleefd in een temperatuur van 12graden.toestel werd na meer dan een maand tijdelijk hersteld,maar het was er niet mee verbeterd,het toestel is al bijna 18j oud,dus niet conform meer.in je indeed ik een woningsonderzoek uitvoeren,conclusie w s opstijgend vocht in de muren ,ook ter hoogte van stopcontacten (gevaarlijk)voor elektrocutie,maar later bleek dat de woning niet onbewoonbaar werd verklaard,maar ongeschikt,tot mijn grote spijt en ik geen voorrang krijg op sociale woning,k'sta al 9j op de wachtlijst voor sociale woningen,min inkomen is veel te laag om iets te huren op privé markt.op 22oktober Laatstlede heeft mijn verwarmingstoestel er voor goed begeven en lekt enorm ,huisbaas wil het niet vervangen,integendeel,aangetekend briefje in brievenbus,zonder afzender en zonder handtekening met de woorden;betreft opzeg wegens eigen familiaal gebruik,via deze weg wens ik als eigenaar de huurovereenkomst te verbreken zoals wettelijk met een opzegperiode van 6 maand,die aanvangt op 1 Dec 2024 om te eindigen op 31 mei 2025.k'heb in die bijna 3j nog nooit stil gezeten en hulp gevraagd aan de gemeente ,maar die wordt me niet geboden,huurdersbond heeft me al zeer veel raad gegeven,heb al bijna 4weken een pro deo advocaat aangevraagd,maar alles blijft maar aanslepen en ik ben al elke dienst afgelopen om hulp,zonder succes,k'heb al wegens omstandigheden onder andere scheiding een paar keer op straat geleefd ,misbruikt geweest en nog krijg je geen hulp,huisbaas komt er goedkoop vanaf ,ik maak me zeer druk omdat die "boiler"of verwarmingsketel enorm lekt en ik een gepeperde factuur zal krijgen van de watermaatschappij en ook nog terug op straat zal staan op 31mei,omdat niemand iets doet.huisbaas is zelf makelaar er zijn enorm veel klachten toch blijft hij ijnnberoep ongestraft uitoefenen,aub ik vraag u dringend om raad ben einde Latijn,met dank voor u bergrip
t