Bankkaart fraude

Forumregels
Tips om snel goede antwoorden te krijgen

- Geef in het onderwerp duidelijk aan waarover het gaat
- Wees beknopt (hoe meer tekst, hoe minder groot de kans dat het gelezen wordt)
- Wees volledig (zaken achterhouden zorgt ervoor dat er onmogelijk juist geadviseerd kan worden)
- Let op grammatica en spelling
zianimo
Topic Starter

Re: Bankkaart fraude

#16 , 19 aug 2024 21:01

Bankkaart op 12 augustus geblokkeerd.vandaag 19 augustus nieuwe kaart ontvangen. Dan zag ik dat ze ondanks de blokkering 1630 hebben afgehaald. Deze was nog eerst in behandeling. Onmiddellijk bank gecontacteerd. Deze was sprakeloos en heeft die behandeling uitgeschakeld. Kort nadien zegt hij.oeps!.het geld is toch weg.en wat nu vraag ik.hoe is dit kunnen gebeuren. Kaart toch geblokkeerd. Die medewerker vd bank weet het effe niet meer.krijg geen duidelijke antwoord op mn vragen.ik vraag aan de beheerder van mijn ma haar geld de centen terug.en toen kreeg ik hem niet meer aan de lijn.zeer eigenaardig. Ik begin stilaan deze persoon te verdenken .het begon allemaal met de update van ma haar gegevens. Op 27 juli.hij is de enige die alles weet.een paar dagen later 5 augustus begon de miserie.kan me natuurlijk vergissing. Ik moest dagen lang allerlei uitdagingen aangaan.zoe niemt de persoon het.kmoest vua kaartkezer allerlei codes doorgegeven. Notaben sinds 27 juli tot blokkering kaart 12 augustus. En dit bijna elke dag.ik heb van alles printscreen gemaakt.

Lanox
Juridisch actief: Nee

#17 , 19 aug 2024 22:03

Wie heeft u gevraagd codes door te geven? Een bank vraagt dit nooit. NOOIT!

zianimo
Topic Starter

#18 , 19 aug 2024 22:45

Ondertussen een tweede medewerker aan de lijn via hun chat.op mijn vraag kon deze mij bevestigen dat ik idd met een officiële collega chatte etc...ik doe dan heel mijn uitleg.deze kon achterhalen wat de vorige dus niet zag of verzweeg,dat de afhaling met de nieuwe kaart gebeurde.ook kon hij mij zeggen het tydstip van reservering van het bedrag geven.was om 17.37.de vorige sprak van een geprogrammeerde .ik heb de eerste medewerker rond 17.00 op zijn vraag de foto van de kaart bezorgd.kan geen toeval meer zijn.de tweede medewerker heeft de nieuwe kaart geblokkeerd en ik heb deze ook getest.

Reclame

Freec
Juridisch actief: Nee

#19 , 20 aug 2024 07:35

Raar, om dat uur...

Beter naar uw bankkantoor persoonlijk gaan. Uw codes doorgeven is echt niet ok

Terug naar “Stel een vraag”