Angel terug krijgen

Sootje
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Angel terug krijgen

#1 , 06 sep 2018 02:02

Paar maanden geleden kwam mijn moeder dat ze de hond weg wouw doen ik was op dat moment helemaal van slag omdat ik een bepaalde band heb met mijn hondje heb ik heb toen er voor kunnen zorgen dat ze bij een vriendin is geplaatst maar gelijk ontstonden problemen ik zij dat ik haar wel terug wil omdat ik zo gehecht ben en ik nog steeds haar baasje ben dat was eerst goed maar al snel was het duidelijk dat ze dat niet zomaar van plan waren er werdt al snel gezegd dat ik me er over heen moet zetten en dat ze niet meer van mij is dat maakte me natuurlijk boos want dat was niet in het begin afgesproken nu tijdje later kwam ik daar weer om me hondje te zien en ik zag dat alle afspraken die we hadden gemaakt niet worden na geleefd en ik zag ook dat ze snel bang was als ze iets deed en dat er dan ook naar haar gescholden wordt ik heb dat gelijk aan mijn moeder verteld en die wouw haar ook terug vertelde ze dus paar dagen later hebben we een bericht gestuurd naar mijn vriendins moeder de moeder gaf geen antwoord maar mijn vriendin belde en zij dat het niet ging gebeuren en dat ik haar kwijt ben later hebben we het nog een keer geprobeerd want wij wouden netjes om de tafel gaan zitten om te kunnen kijken wat we kunnen doen (ook omdat mijn geestelijke gezondheid langzaam achteruit ging mijn hondje was altijd mijn stuen) al snel werd gezegd dat ik haar vrijwillig heb afgegeven en dat ik haar niet waard ben en dat het niet ging gebeuren ik heb haar niet vrijwillig afgegeven ik had geen keus ze kon nergens anders heen nu weten mijn moeder en ik niet wat te doen we hebben sinds dien ook niks meer gehoord ik weet niet hoe het met me hond is niks ze staat nog op alles op onze naam wat zijn onze opties alsjeblieft help ons ik mis me hond heel erg ze betekend alles voor me ze heeft me door wat moeilijke tijden gekregen ik moet haar te minste kunnen zien want ik zie haar nu ook niet ik weet nu niks

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Issued
Berichten: 1227

#2 , 06 sep 2018 07:15

Leestekens! In uw gehele tekst staat er niet 1 punt of komma. Dat maakt de boel moeilijk leesbaar.

Zover ik begrijp heeft u de hond van uw moeder weggeven en wilt u nu op uw stappen terugkomen? Klopt dat?

Staat er ergens iets op papier of is alles mondeling verlopen?

Op wie zijn naam de chip van de hond nog staat is indicatief, maar niet echt bewijs.

Oude Belg
Berichten: 3192

#3 , 06 sep 2018 08:44

wat zijn onze opties
Geen. Wat u vrijwillig weggeeft, bent u kwijt. U hebt er geen enkel recht meer op.
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Reclame

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#4 , 06 sep 2018 09:56

Zoals Issued zei: Doe AUB moeite om uw tekst LEESBAAR te maken! Dat er eens een DT-foutje of andere spellingsfout in uw tekst staat, maakt weinig uit (overkomt mij ook meer dan eens). Maar zoals je de tekst nu geschreven hebt, zonder ook maar enig leesteken of hoofdletter, kan echt niet. Op deze manier zullen zowat 80% van de mensen die normaal graag antwoorden, afhaken. Mijzelf incluis. Hier begin ik zelfs niet aan te lezen!
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

mava105
Berichten: 22258
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#5 , 06 sep 2018 12:20

Ben al gestopt met lezen naar de 2de regel.

Franciscus
Berichten: 38595

#6 , 06 sep 2018 13:40

En hoe oud bent u?
Voor de rest tekst is inderdaad slecht leesbaar.

Terug naar “Erfrecht & Schenkingen”