Schoonouders eisen geschonken 'waarborg' terug.

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

Re: Schoonouders eisen geschonken 'waarborg' terug.

#16 , 11 jun 2018 13:55

Ik ben nochtans geïnteresseerd in de professionele info, eigenlijk. Kan je even laten weten (eventueel via PB) wat deze je aanraadde?
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
sven311
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#17 , 11 jun 2018 15:38

U heeft een PM :)

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#18 , 11 jun 2018 15:52

U heeft een PM :)
Thanks. Het advies dat u daar kreeg, ligt in de lijn met wat hier gezegd werd, denk ik. :wink:
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

wanton
Berichten: 9894
Locatie: HEIST , bij-den-berg

#19 , 11 jun 2018 18:46

Mogen wij die professionele info niet kennen?
Ik heb gisteren gezien , ik ken morgen!
Toet-anch-Amon

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#20 , 12 jun 2018 09:59

Mogen wij die professionele info niet kennen?
Stuur de TS een PB-tje, zou ik zeggen. Het is aan de TS om te delen wat hij of zij wenst (of net niet).
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Terug naar “Erfrecht & Schenkingen”