betaling gemeenschappelijke lasten

Boregard
Topic Starter
Berichten: 245

Re: geen toegang in appartement

#16 , 08 jun 2018 15:55

aan Thomas Morus
Overlijdens bericht opvragen bij gemeente n dan schrijven naar de gemeente waar ze geboren zijn.
Er is maar 1 goed: kennis
en er is maar 1 kwaad: onwetendheid
:arrow: Socrates

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#17 , 08 jun 2018 16:25

Overlijdens bericht opvragen bij gemeente n dan schrijven naar de gemeente waar ze geboren zijn.
Heb je al antwoord gekregen op die vraag? Ik ben wel eens benieuwd of de gemeenten u ook daadwerkelijk die info gaan geven. Zou kunnen dat ze dit wel doen uit goodwill, maar in dat geval treden ze volgens mij de privacywetgeving wat met de voeten, zou ik zo denken?
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Boregard
Topic Starter
Berichten: 245

#18 , 26 jun 2018 16:12

Gemeentebestuur waar ze geboren waren heeft geantwoord.(zonder de privacy te schenden) Dit doorgestuurd naar advocaat die nu in het rijksregister gaat verder zoeken.
Er is maar 1 goed: kennis
en er is maar 1 kwaad: onwetendheid
:arrow: Socrates

Reclame

Boregard
Topic Starter
Berichten: 245

#19 , 24 aug 2018 16:47

Het probleem van de onbekende erfgenamen schijnt opgelost. Er blijven er TWEE over de anderen weigeren de erfenis.
één erfgenaam had de sleutels in zijn bezit en NA ongeveer 1 maand verzaakte hij aan de erfenis!!!!
We zijn opgeroepen bij de vrederechter in september.
Ondertussen blijf ik de lasten betalen aan de syndicus.Reserve fonds en gemeenschappelijke lasten.
Ik meen ooit eens gehoord te hebben dat één van de twee niet zou moeten betaald worden.
:lol:
Wie meet hier meer over?
Dank bij voorbaat.
Boregard
Er is maar 1 goed: kennis
en er is maar 1 kwaad: onwetendheid
:arrow: Socrates

Thomas Morus
Berichten: 5916
Juridisch actief: Nee
Locatie: Utopia

#20 , 24 aug 2018 18:20

Dat is dan een kwakkel.
WIJSHEID IS EEN VERHEFFENDE VORM VAN INTELLIGENTIE

Boregard
Topic Starter
Berichten: 245

#21 , 27 aug 2018 10:59

Zo kwakkelachtig is dit bericht niet.
Misschien gebrek aan kennis die ik hier probeer bij te werken.
Er is maar 1 goed: kennis
en er is maar 1 kwaad: onwetendheid
:arrow: Socrates

Thomas Morus
Berichten: 5916
Juridisch actief: Nee
Locatie: Utopia

#22 , 27 aug 2018 13:26

Neen. Eender in welke situatie een mede-eigenaar verzeild is moet hij nog steeds zijn deel in alle opvragingen die de syndicus doet blijven betalen. Dat is geen kwakkel. Het staat zo in de wetgeving op de gedwongen mede-eigendom.
WIJSHEID IS EEN VERHEFFENDE VORM VAN INTELLIGENTIE

mava105
Berichten: 22254
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#23 , 27 aug 2018 16:08

En dit totdat het appartement verkocht is. Dan pas zal iemand anders de kosten moeten betalen

Boregard
Topic Starter
Berichten: 245

#24 , 06 sep 2018 10:30

:lol: Dat is dan begrepen.
We blijven verder betalen en waarschijnlijk nog langer dan gedacht want de bewindvoerder van de enige overblijvende erfgenaam heeft nog geen toestemming van het vredegerecht Hasselt om in deze zaak in Vilvoorde te pleiten.
Dus nog uitstel.
Er is maar 1 goed: kennis
en er is maar 1 kwaad: onwetendheid
:arrow: Socrates

Terug naar “Huren”