misbruik volmacht erfverdeling

sisters
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

misbruik volmacht erfverdeling

#1 , 24 okt 2017 19:29

Mijn vader is meer dan 10 jaar overleden. Mijn grootvader stierf later en laatst is mijn grootmoeder overleden. Ze had dementie en de broer van mijn vader had de volmacht over haar rekeningen. Hij heeft in die periode zichzelf gelden toegeëigend, bedragen van 1000 euro per maand en meer.
Daarbij is het zo dat ik vanaf het overlijden van mijn vader geen enkele bijdrage meer ontvangen heb van mijn grootouders. Door opvraging van bankuittreksels ben ik te weten gekomen dat zowel mijn nonkel als mijn tante bedragen hebben gekregen (schenkingen, alsook grote bedragen voor verjaardagen van +1000 euro). Mijn nonkel moet met gelden terugkomen zodat de verdeling op een correcte manier kan verlopen maar weigert dit. Ik moet dus de rechtbank inschakelen.
Kent iemand een goede advocate in erfrecht die mij hierbij kan helpen? Buurt Aalst- Geraardsbergen?
Tips zijn welkom.

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding