erfenis geschillen

Segersmelanie
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

erfenis geschillen

#1 , 25 jul 2017 22:34

beste

over een maand zijn we bij de notaris langsgegaan voor de verdere papieren op orde te stellen de notaris zei wel dat er nog 27000 zoek is maar dat zij gerust de volmacht wou nemen voor de gelde nop de bank te ontvangen en te verdelen
nu de banken hebben gestort naar de notaris maar als ik de notaris wil mailen of bellen houden ze mij aan het het lijntje of zeggen ze mij totaal iets anders wat kan ik zelf ondernemen

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22270
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 26 jul 2017 08:40

Al eens beginnen met komma's, punten en hoofdletters te gebruiken. Zal uw vraag veel leesbaarder maken voor velen hier.

iota
Berichten: 830

#3 , 27 jul 2017 00:10

Zo te lezen heeft de notaris de banken gevraagd om de rekeningen van de erflater te deblokkeren en hebben de banken de tegoeden inmiddels op haar derdenrekening gestort.
TS heeft echter nog niets ontvangen, krijgt bij de notaris geen gehoor en vraagt zich af wat ze kan ondernemen om aan haar centen te geraken.

Reclame

Terug naar “Erfrecht & Schenkingen”