Erfenis en eigendom

Kellyyyy
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Erfenis en eigendom

#1 , 08 mar 2017 08:54

Ingewikkelde situatie maar doe mijn best.... mijn ex en ik hebben samen een huis gekocht... de helft is nog steeds naakte eigendom van mij en over zijn deel krijg ik vruchtgebruik als hij sterft... ook heb ik een dochter die hij erkend heeft en dus zijn naam draagt.. hij heeft ons 10j geleden buiten gezet nadat hij me drie x bedrogen heeft en ik ben dan vanuit west vlaanderen terug naar Limburg verhuisd met mijn dochter hij heeft haar nooit meer bezocht en ik ben 5x naar de rechtbank gegaan om van het huis af te geraken en om mijn dochter op mijn naam te krijgen maar hij stond me keer op keer uit te lachen waardoor ik gewoon alles heb laten zijn ..... nu belt meneer me begin februari met de melding dat hij nog maar zes maanden te leven heeft en of ik zo snel mogelijk mijn dochter haar naam wil veranderen en aftekenen voor het huis waar hij nu met nieuwe vriendin in woont.... nu is mijn vraag wie brengt mij of mijn dochter op de hoogte als meneer sterft? Hij heeft drie kinderen bij drie vrouwen waarvan 1meerderjarig en twee minderjarig

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding