vruchtgebruik

artur balcaen
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

vruchtgebruik

#1 , 21 feb 2017 11:55

Geachte
Ik ben eigenaar van een naakte eigendom. De vruchtgebruikster zat in een home en een kleinkind van haar zuster behartigde haar zaken. Ze antwoordde steeds op mijn brieven met haar naam plus in opdracht van de vruchtgebruikster. Nu hoor ik gisteren op de vergadering van de syndicus van het appartement dat de vruchtgebruikster is overleden op 5 oktober 2016. De mevrouw die haar zaken behartigde heeft mij tot op heden nog steeds daarvan niet verwittigd noch de sleutels van het appartement af gegeven. Ik heb mijn notaris daarvan op de hoogte gesteld maar mijn eerste afspraak is daar pas op 8 maart eerstkomende. Wat raadt U mij aan om eerst te doen ? Deurwaarder contacteren ? Klacht bij politie ? Vrederechter ?
Ik ben bang dat het appartement in zeer slechte staat zal te vinden zijn, het werd een aantal jaren verhuurd aan een huurder die het niet te nauw nam, verschillende klachten van de buren, enz.....
Hopende op wat goede raad, verblijf ik met de meeste hoogachting

Artur Balcaen Lendelede

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38596

#2 , 21 feb 2017 14:34

En werden tot op heden de kosten betaald aan de syndicus?
Stel de kleindochter in gebreke - zoals u dat gewoon deed.
Vraag aan gemeente een attest van overlijden.
Is er een plaatsbeschrijving?

Reclame

Terug naar “Erfrecht & Schenkingen”