Huis leeggehaald door deel familie terwijl patiënt in coma ligt

Poohbear
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Huis leeggehaald door deel familie terwijl patiënt in coma ligt

#1 , 08 feb 2017 20:35

Hallo

Eens een informatieve vraag?

Mijn schoonbroer ligt al enige tijd in coma en ziet er nt goed uit maar mijn schoonma en één van mijn andere schoon broers halen zijn huis leeg . Terwijl hij daar zelf nts over kan uitbrengen .
Mag dit wel of nt ?
Het enige wat we weten is dat alles financiële zaken via het ocmw gaan ,moeten we ze daarvan op de hoogte stellen of nt
Want bij hun thuis zijn ze met 5 broers/zussen en het is maar die ene en mijn schoonma die het leeghalen wij worden er nt bij betrokken hebben er zogezegd geen zaken mee terwijl het toch ook een broer is van min man en wij moeten nts hebben e dat is voorlopig ver van ons bed!
Maar mogen ze dit zomaar doen enzo nt wat staat er ons te doen

Alvast bedankt voor jullie reacties
Mvg poohbear

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#2 , 08 feb 2017 20:37

Waarom halen ze alles weg?
Omdat de huur is opgezegd of opgezegd gaat worden aangezien hij daar niet meer zal gaan wonen?
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Poohbear
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#3 , 08 feb 2017 21:02

Het huis mag nog nt worden afgezegd zolang er geen vaste verblijfplaats is in een instelling want hij zal idd er nt meer kunnen wonen maar volgens dat we van bepaalde mensen horen zou dit nt mogen. want zijn inboedel zou nu van het ocmw zijn want alles wat ze moeten opleggen omdat hij gn verzekering heeft eisen ze terug en ze beginnen bij de inboedel maar als ze alles weg nemen wat dan

Reclame

Terug naar “Erfrecht & Schenkingen”