bewindvoering en bijkomende vragen/problemen...

elza78
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

bewindvoering en bijkomende vragen/problemen...

#1 , 29 jan 2017 08:24

Sinds enkele maanden is er een bewindvoerder aangesteld voor mijn grootmoeder. Er waren problemen onderling tussen de kinderen en dit leek destijds de beste oplossing. Grootmoeder is reeds 2 jaar opgenomen in het rusthuis. Mijn moeder, haar dochter, woonde reeds meer dan 10 jaar bij haar in. Toen mijn grootmoeders gezondheid achteruitging, kreeg mijn moeder volmacht waarmee dus ook rekeningen betaald werden. Sinds enkele maanden is de bewindvoerder bezig en hij heeft natuurlijk ook een vermogensstaat opgemaakt. Nu heeft hij uittreksels opgevraagd van de periode voor hij aangesteld is en heeft hij opgemerkt dat er betalingen zijn gebeurd waarvoor hij bewijzen nodig heeft. Dikwijls betreft dit pampers, kledij, drank, toiletgerief voor mijn grootmoeder maar hier zijn geen tickets meer van.. Dus wil hij dit niet aanvaarden... Hoever mag hij terug gaan in tijd met deze uittreksels? Ik ging ervan uit dat dit begon vanaf zijn aanstelling? Hij eist opeens ook achterstallige huur, vanaf zijn aanstelling, ook al is steeds afgesproken onderling tss mijn grootmoeder en de kinderen dat zij gratis mocht wonen. Dit is een zeer oud huis en om het verhuurbaar te krijgen zijn heel wat kosten nodig....

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding