Rekeningen persoon in voorhechtenis

sardineke
Topic Starter
Berichten: 64

Re: Rekeningen persoon in voorhechtenis

#16 , 09 okt 2023 15:39

Dus het verhaal komt hierop neer: x is gedomicilieerd bij zijn (ondertussen ex-) vriendin en zit nu in voorhechtenis. De advocaat van de ouders raadt hen aan geen rekeningen van hem te betalen en de ex-vriendin daar mooi voor te laten opdraaien. Gezien x daar nog officieel woont, is het toch daar dat de deurwaarder zal aankloppen en niet bij hen.

Wie bent u in dit verhaal? De ex?
Ik ben de buitenstaander, vriendin van x zijn moeder. Haar echtgenoot zegt dat ze x moet laten vallen, zij wil hem wel verder helpen. Ik stelde voor als buitenstaander rekeningen te betalen en aan hulpgevangenis Leuven (voorhechtenis) voor zijn telefoon te storten INDIEN ik daar geen last mee krijg en dan weet haar echtgenoot dat niet, en dan komen er geen intresten en extra s bij bovenop de rekeningen en dan blijft ze on speaking teams met zijn ex.
Geluk is de kunst een boeket te maken van de bloemen waar je bij kan

sardineke
Topic Starter
Berichten: 64

#17 , 09 okt 2023 15:46

TS toch een belangrijke tip : in uw topic steeds de nodige info en belangrijkste feiten vermelden. Uw topic wijzigt in # 5 ineens volledig van richting en zet de collega's JF op het verkeerde been en ook de uitleg van de advocaat.
Ik probeerde kort en bondig plaatsen want bij tips staat dat op lange vragen geen antwoord komt 💡
Geluk is de kunst een boeket te maken van de bloemen waar je bij kan

iota
Berichten: 830

#18 , 09 okt 2023 15:53

Ok. Ik zie niet in wat daar het probleem mee zou zijn, als de moeder dat zo wil doen. De enige last die u daarmee kan krijgen, is met de echtgenoot, als hij daar achter zou komen. Of met de moeder, mocht er een haar in de boter komen tss jullie en zij u bv nt zou terugbetalen.

Reclame

sardineke
Topic Starter
Berichten: 64

#19 , 09 okt 2023 16:13

Ok. Ik zie niet in wat daar het probleem mee zou zijn, als de moeder dat zo wil doen. De enige last die u daarmee kan krijgen, is met de echtgenoot, als hij daar achter zou komen. Of met de moeder, mocht er een haar in de boter komen tss jullie en zij u bv nt zou terugbetalen.
Dank je, het zou niet in haar eigen voordeel zijn als hij erachter zou komen dus daar hoef ik niet bang voor te zijn en ze wil (hopelijk) haar beste vriendin niet kwijt ;)
Geluk is de kunst een boeket te maken van de bloemen waar je bij kan

Terug naar “Erfrecht & Schenkingen”