erfenisrecht

nightstreamer
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

erfenisrecht

#1 , 08 jul 2023 10:19

rechtszaak lopen over een bepaald bedrag, 40.000 dat van rekening van ouder zou zij genomen, diit gebeurde tegen het helemaal leeghalen van broer , die ik juist hiervoor betrapte op het ongewillig geven van ouder van 57.000 en waar voor hij 2 jaar terug een otslag vergoedig kreeg van 50.000. vooraf nog naar notaris geweest met ouder, was n iet nodig iets te regelen , geen sprake van 57.000op dat moment werd niet medegedeeld ook dat het ouderlijk huis niet verkocht word waarin wij 2 wonen; ondertussen situatie helemaal gedraaid door broer mijn ouder te maniûleren in geenmate van reden voor mij, werd jaren gepêst door hem met veel klachten bij politie , geweldpleging, vernieling van huis, 2 maal toe aanval met wapen, en nog tal van klachten , voorlopig geeN gevolg aan.
Ondertussen ik uit ouderlijk huis gezet door vrederechter en nu staat huis wel te koop, ouder woont nu in bij broer waar er vroeger nog contactverbod was, manipulatie tot op geen normaal denken voor mij,
het huis is gerfd door ene ouder doordat ander overleden is al 25 jaar, geen erfdeel nu van het huis , broer gaat alles opmaken wat hij al meer dan genoeg bewees, meer dan 100.000 op iets meer dan 2.5 jaar,
moet de eerste maal terug conclusie plaatsen, ik vind dit niet meer leefbaar , ondertussen al psychologische hulp ingeschakeld en nu minj vraag, ik zou willen een som vragen om mij nadien totaal geen zeggingschap meer te geven over verder gebeuren ervan , dat ze hun plan ermee trekken want ik ga anders tot op het einde van dit verder gepest worden en dit is onleefbaar ; is dit aanteraden aub

Thomas_A
Berichten: 2426
Juridisch actief: Nee

#2 , 08 jul 2023 11:11

Het spijt me, maar ik begrijp er niks van.

Mensen die dit lezen kennen uw verhaal niet en dan is dit moeilijk te volgen.

Franciscus
Berichten: 38730

#3 , 08 jul 2023 11:48

Dit is idd een warrig verhaal, zonder over alle elementen te beschikken kunnen we zelfs niet beginnen met een antwoord te geven.
Ik raad u aan eens contact op te nemen met een www.caw.be in uw omgeving en gans dossier mee te nemen.

Reclame

bullgod
Berichten: 347
Juridisch actief: Nee

#4 , 08 jul 2023 12:36

lijkt op bericht van Divoc91 van enkele dagen terug.
Prietpraat is des duivels oorkussen.

Terug naar “Erfrecht & Schenkingen”