overlijden vader zelfmoord

divoc911
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

overlijden vader zelfmoord

#1 , 29 jun 2023 01:28

mijn vader heeft in 98 zelfmoord gepleegd door onder trein te springen, waar kosten bijkomen, mijn vraag moet dit betaald wordxen door nabestaanden , mijn moeder in die tyd, ze zei nog dit kan in de miljoenen lopen, later hoor ik dat ze niet hoefde te betalen, maar tevens viel ook de lening van het huis weg, nu van daag staat huis te koop en zij erfde dit dus van mijn vader, waardoor ik geen fdeel nu krijg, ik leef in onmin met broer en broer heeft haar binnengenomen en zo mij laten uit het ouderlijkhuis zetten,hij heeft haar op 2 jaar al 57000 euro afgetroggeld waar ik bewijzen van heb maar nu met huis dat zal verkocht worden zal hij oojk mijn deel opmaken, wat kan ik doen en zijn er nergens fouten gemaakt, als men trein vertraging niet moet betalen en medens rekening wegvalt kan met ditb dan erven zonder dat de 2 kinderen hun deel niet krijgen van de langstlevende , dank u

Franciscus
Berichten: 38669

#2 , 29 jun 2023 12:12

Contacteer uw notaris. Als huis van beide ouders was bent u sowieso erfgenaam van een deel van vader zijn erfenis.

lucas123456
Berichten: 58
Juridisch actief: Nee

#3 , 29 jun 2023 12:35

Op MyMinFin kunt u inloggen met uw eid en zien of dat u mede eigenaar van het huis bent.

Reclame

iota
Berichten: 830

#4 , 29 jun 2023 12:50

In dat geval kan het huis niet worden verkocht zonder uw handtekening.

Terug naar “Erfrecht & Schenkingen”