nummers van kasbons achterhalen

fran123
Topic Starter

nummers van kasbons achterhalen

#1 , 15 mar 2009 06:58

er zijn kasbons aan toonder verdwenen uit de erfenis
weet de bank de nummers van de kasbons , mag of kan ik die opvragen , bij de bank of ergens anders ?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos

#2 , 15 mar 2009 11:48

als die kasbons aan toonder indertijd zijn betaald vanaf een rekening dan kan u op de rekeninguitreksels de nrs terugvinden. Als ze cash zijn betaald is de kans klein. Alles hangt af van de periode van aankoop.

wanton

#3 , 15 mar 2009 15:30

als die kasbons aan toonder indertijd zijn betaald vanaf een rekening dan kan u op de rekeninguitreksels de nrs terugvinden. Als ze cash zijn betaald is de kans klein. Alles hangt af van de periode van aankoop.
Dit is iets te simpel voorgesteld.

Een bank kan , tot 10 jaar na de inschrijving , meedelen aan de belanghebbenden welke effecten een bepaalde kliënt heeft aangekocht en welke nummers van bons, aandelen , en derg. zijn afgeleverd daarvoor. Of die betaling nu gebeurd is via een rekening of cash , maakt niet uit.
Er kan wel wat opzoekwerk nodig zijn , waarvoor de kosten worden aangerekend.
Vraag eens inlichtingen op het bankkantoor.
Ik heb gisteren gezien , ik ken morgen!
Toet-anch-Amon

Reclame

Terug naar “Erfrecht & Schenkingen”