Testament 1 door Hof van Beroep aan moeder van minderjarig kind testament 2 gevonden en opnieuw rechtzaak

Ari2005
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Testament 1 door Hof van Beroep aan moeder van minderjarig kind testament 2 gevonden en opnieuw rechtzaak

#1 , 09 dec 2020 22:50

Beste,
Mijn broer werd dood aangetroffen in zijn woning, hij laat een zoontje achter. Mijn broer heeft een testament nagelaten werd voor rechtbank eerste aanleg goedgekeurt maar Hof van Beroep oordeelde anders.... naakte eigendommen en vruchtgebruik naar de moeder van het kind, moeders vriend is advocaat en wil inboedel en 3 van de 4 huizen verkopen heeft daarvoor de buren al aangesproken. Nu is het beheer al 1 jaar in handen van de moeder maar huizen 3 van de vier waren verhuurt nu staan er 3 van de 4 al een jaar leeg..... onkruid groeit welig, broers wagen staat al bijna in t groen en nu werd zelfs de brandverzekering opgezegd....... Dat was juist wat mijn broer vreesde wat er ging gebeuren vandaar zijn testament. Wij hebben achteraf nog een vroeger " geldig"testament gevonden en dit is nu opnieuw een rechtzaak. Kunnen wij nu niks doen om het wanbeheer te bewijzen voor de rechtbank want reeds 3 jaar is dit in het nadeel van mijn broers zoontjes nalatenschap. Moeder weigert ook vonnis van de rechtbank uit te voeren om contactherstel vh kindje met oma en tante maar trekt zich hier niks van aan en wordt niet eens bestraft. Ook zien we duidelijk gefoefel en leugens in verklaringen en nu hebben ze ( tegenpartij)zelfs een document gestuurt waarin staat dat ze zelfs gekent is bij politie voor schriftvervalsing... die vrouw lokt uit zorgt dat wij reageren en dan oordeelt rechtbank dat wij ruzie zoeken.... wat kunnen we doen a.u.b?
Mvg

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding