Tijdsverloop

Jolientje
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Tijdsverloop

#1 , 17 jun 2020 06:46

Ik vroeg me af of er een maximum termijn staat op het afhandelen van een erfenis. Helaas loopt alles nl niet zo vlot in de familie waardoor er veel tijd verloren gaat. Althans zo ervaar ik het. Intussen zijn we bijna een half jaar bezig. Er was enkel een huurwoning die weer op orde gesteld moest worden, een wagen te verkopen en er is een bankonderzoek uitgevoerd. Mij leek dat vrij simpel. Maar langs alle kanten is het trekken en wringen geweest. Het feit dat één van de betrokken partijen in het buitenland zit heeft het niet makkelijker gemaakt. Maar na een half jaar ben ik heel het circus echt wel beu. Is de wet niet gewoon de wet? Hoe lang moet ik nog toekijken terwijl de rest onderling ruziet? Ik wil nu eindelijk wel eens weten waar ik aan toe ben en ik ben hun kinderachtige gedoe beu.

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding