Rechten van mijn vader

Patricia1969@
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Rechten van mijn vader

#1 , 28 mei 2019 19:18

Mijn vader heeft 16 j samengewoond. Hij heeft de erfenis die hij had van zijn moeder en het geld dat hij had opzij staan voor zijn 3 kinderen mee in het appartement gestoken van zijn ex-vriendin. Hij gaf dan ook elke maand 1000€ af voor afbetaling lening appartement. Toen het appartement afbetaald was heeft ze mijn vader buiten gezet. Hij had niets. Hij heeft ook 2 cheques uitgeschreven en haar gegeven voor aankoop mobilhome en aankoop keuken. De meubels die daar staan heeft hij allemaal betaald. Zij heeft nu afbetaald appartement, mobilhome en auto. Mijn vader heeft niets. Hij heeft al zijn spullen vd kringloopwinkel. Kunnen wij via rechtswege iets terug krijgen van ex-vriendin voor ons vader?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 28 mei 2019 20:16

Uw vader mag doen met zijn geld wat hij wil, en het geven aan wie hij wil.
Zonder geschreven schuldbrieven sta je nergens.

Inazuma
Berichten: 9769
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#3 , 28 mei 2019 20:28

Als hij niet officieel mee als eigenaar van het appartement geregistreerd staat, zal hij of u naar alle verwachting niks terug zien ...

Ik verwacht dat alles "toevallig" op haar - en alleen op haar- naam zal staan ...

Reclame

Terug naar “Erfrecht & Schenkingen”