Factuur uz gent

Hilde Van der Gucht
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Factuur uz gent

#1 , 26 mar 2019 14:55

Beste,
Mijn man heeft van 4 juli tot 18 oktober in uz gelegen, mijn vraag is, ik sta overal als contactpersoon vermeld, wij nemen altijd kamer zonder tv en frigo, nu hebben ze mijn stiefdochter papier van opname doen tekenen met natuurlijk, na facturatiedienst, ombudsdienst en aangetekend schrijven blijven ze erbij dat ik, want echtgenoot is ondertussen overleden alles moet betalen omdat zijn dochter een wettige erfgename is die getekend heeft, wat kan ik hier tegen doen?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#2 , 26 mar 2019 15:52

Indien u niet zou betalen kunnen ze nog altijd uw stiefdochter aanspreken als erfgenaam van haar vader.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Franciscus
Berichten: 38607

#3 , 26 mar 2019 22:15

Diegene die getekend heeft moet betalen dat ze die maar aanschrijven.

Reclame

Mathieu Rutten

#4 , 28 mar 2019 19:18

Beste,

Ziekenhuiskosten moeten altijd betaald worden, ook al werd de erfenis eventueel verworpen. Deze kosten kunnen betaald worden van de geblokkeerde rekening. Ik zou zeggen, tracht tot een compromis te komen met uw stiefdochter. Ik zou u aanraden om uw situatie eens te bespreken met de juridische dienst van het OCMW.

Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud.

Er kunnen geen rechten aan verbonden worden.

Groetjes,

Thieu Rutten
pensioendeskundige.

Terug naar “Erfrecht & Schenkingen”