Ah, je bent geen rentenier!Bon, nu moet ik zelf wat werken voor 't geld

Mijn vader, evenals mijn advocaat zeiden: "Van te werken word je niet rijk, van de deugnieterij wel!"
Ik moet net als jij ook nog braafjes werken voor mijn centjes.
Ah, je bent geen rentenier!Bon, nu moet ik zelf wat werken voor 't geld
Absoluut, ik doe braafjes mijn werk, en geef braafjes alle facturen in en betaal braafjes BTW en belastingen. Dit gewoon om geen miserie te hebben ook al lijk ik hier over te komen als iemand die er met de ruwe borstel erdoor gaat.Ah, je bent geen rentenier!Bon, nu moet ik zelf wat werken voor 't geld![]()
Mijn vader, evenals mijn advocaat zeiden: "Van te werken word je niet rijk, van de deugnieterij wel!"
Ik moet net als jij ook nog braafjes werken voor mijn centjes.
Voilà, en met deze zin sla je de nagel op de kop! Daar zit het hem juist! Als je eisende partij bent, dan moet je ook de harde bewijzen op tafel leggen. Je moet de schuld van een ander liefst zelf kunnen bewijzen. Je kan de schuld ook laten opsporen door de rechtbank, maar dan kost het zeer veel centjes, zowel aan advocaten als gerechtskosten! Indien je niet over de nodige bewijzen beschikt, dan moet je de rechtbank nog een punt aanduiden waar ze kunnen beginnen te zoeken, maar dat is voor hen ook weer een zoektocht van lange adem.
Ik weet het ook wel, Roharo heeft gelijk, je moet met bewijzen afkomen, rechters kunnen niet anders dan te oordelen zonder.