Geachte,
Ik wou dat het zo simpel was. Blijkbaar staan wij nergens... Zolang dat met die gratis woonst (17jaar) (en daar nog eens bovenop 4jaar gratis electriciteit, verwarming, water enz.) niet aan mijn wettelijk erfdeel geraakt is kan ik niets doen.
We zijn nu idd zover dat ik mijn moeder en mijn zus voor het gerecht moet "slepen" omdat ze het mij zelfs niet gunnen om dit appartement zelf te kopen.....
Het contact met mij en mijn gezin hebben ze volledig verbroken, tenzij ik alles terug stopzet en overal mee akkoord ga. Is dit dan de oplossing om toch een moeder en een zus te hebben? En kan je dit dan een moeder en een zus vragen als ze dit van mij verwachten???
Het ergst van alles vind ik dan nog dat ik meer dan 3 jaar gratis in de zaak van mijn ouders heb gewerkt, dat ik altijd heb klaargestaan als er iets scheelde, dat ik de laatste 5 jaar dat mijn vader leefde wel elke week iets ging doen en meermaals per week op bezoek ging. Tijdens die bezoekjes werd zowel mijn zus als mijn "schoonbroer" steeds altijd zwart gemaakt. (Achteraf bekeken waarschijnlijk om mij het signaal te geven dat ik niet moest beginnen te "zagen"). Ik vraag me alleen maar af WAAROM!!! Daar wil niemand mij een antwoord op geven.... Ik heb 4 kinderen en de ene is al heel wat makkelijker dan de andere, maar ik zie ze in hun verscheidenheid allemaal even graag. Niemand van mijn kinderen zal ook moeten verwachten dat ik hem of haar ga voortrekken...
Groetjes