wat kan ik doen omtrent mijn dochter na overlijden?

sneukelaartje
Topic Starter

wat kan ik doen omtrent mijn dochter na overlijden?

#1 , 03 aug 2010 11:37

Goeie dag,
ik ben een gescheiden moeder, en ben al 4 jaar samen met mijn huidige partner; maar na overlijden van goeie vrienden zijn wij beginnen nadenken over bepaalde zaken.
zo aanziet mijn dochter mijn huidige vriend aan als een papa, ondanks dat ze op onregelmatige basis haar biologische vader ziet.Nu is mijn vraag of het mogelijk is om mijn vriend aan te stellen als voogd indien ik iets krijg of er mij iets overkomt ?kan er mij iemand daar omtrent helpen hoe of wat?
mvg Debbie

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roharro
Juridisch actief: Ja

#2 , 03 aug 2010 12:08

Goeie dag,
ik ben een gescheiden moeder, en ben al 4 jaar samen met mijn huidige partner; maar na overlijden van goeie vrienden zijn wij beginnen nadenken over bepaalde zaken.
zo aanziet mijn dochter mijn huidige vriend aan als een papa, ondanks dat ze op onregelmatige basis haar biologische vader ziet.Nu is mijn vraag of het mogelijk is om mijn vriend aan te stellen als voogd indien ik iets krijg of er mij iets overkomt ?kan er mij iemand daar omtrent helpen hoe of wat?
mvg Debbie
Is biologische vader ook de wettelijke?
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Reclame

Terug naar “Erfrecht & Schenkingen”